DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
076 – Підприємництво, торгівля та біржова діяльність >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16994

Название: Управління асортиментною політикою підприємницьких структур
Другие названия: Management of the assortment policy of business structures
Авторы: Берестовський, В. В.
Berestovskyi, V.
Ключевые слова: підприємництво
entrepreneurship
управління
management
асортимент
assortment
політика
policy
Дата публикации: Дек-2024
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Берестовський В. В. Управління асортиментною політикою підприємницьких структур : кваліфікаційна робота : спец. 076 «Підприємництво та торгівля» / Поліський нац. ун-т, каф. економіки, підприємництва та туризму ; наук. кер. Плотнікова М. Ф. – Житомир, 2024. – 49 с.
Аннотация: Проаналізовано основні підходи формування понятійного апарату асортиментної політики, запропоновано удосконалення терміну асортиментна політика. Обґрунтовано аспекти формування асортиментної політики підприємства, орієнтованої на розв’язання завдань розвитку підприємства й реалізації мети його діяльності. Асортиментна політика розглядається як механізм забезпечення ефективного функціонування бізнесу на основі потреб споживачів та підприємницьких структур з урахуванням можливостей господарюючих суб’єктів. Встановлено, що управління асортиментною політикою передбачає розробку стратегії товарних груп, реалізація яких передбачена на всіх етапах життєвого циклу підприємства. Факторами формування асортиментної політики визнано комплексний процес ний підхід до управління.
The main approaches to the formation of the conceptual apparatus of assortment policy are analyzed, and the improvement of the term assortment policy is proposed. Aspects of formation of the assortment policy of enterprise, focused on solving the problems of enterprise development and realization of the purpose of its activity, are substantiated. The assortment policy is considered as a mechanism for ensuring the effective functioning of business based on the needs of consumers and business structures, taking into account the capabilities of economic entities. It is determined that the management of assortment policy involves the development of a strategy for product groups, the implementation of which is provided at all stages of the life cycle of enterprise. The factors in the formation of assortment policy are recognized as a comprehensive process approach to management.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16994
Располагается в коллекциях:076 – Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Berestovsky_VV_KR_076_2024.pdf1,46 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет