Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
053 – Психологія >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/17272
|
Название: | Взаємозв’язок стресу та академічної успішності здобувачів вищої освіти |
Другие названия: | The relationship between stress and academic performance of higher education students |
Авторы: | Новаківська, Г. А. Novakivska, H. |
Ключевые слова: | стрес stress академічна успішність academic performance здобувачі вищої освіти higher education students психофізіологічні реакції psychophysiological reactions навчальна діяльність educational activities стресостійкість stress resistance адаптація adaptation |
Дата публикации: | 2024 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Новаківська Г. А. Взаємозв’язок стресу та академічної успішності здобувачів вищої освіти : кваліфікаційна робота : спец. 053 «Психологія» / Поліський нац. ун-т, каф. психології ; наук. кер. Мосієнко О. В. – Житомир, 2024. – 45 с. |
Аннотация: | Досліджено основні теоретичні підходи до визначення стресу, його чинників та впливу на академічну успішність здобувачів вищої освіти. Розглянуто концепцію стресу як психофізіологічного явища та його роль у навчальній діяльності студентів. Визначено основні фактори, що сприяють виникненню стресу у здобувачів освіти, та їхній вплив на рівень академічної успішності.
Сплановано та проведено емпіричне дослідження взаємозв’язку стресових реакцій студентів з їхніми показниками успішності. Дослідження базувалося на аналізі взаємодії психологічних та фізіологічних проявів стресу, використанні стандартизованих методик оцінки рівня стресу та результатів навчальної діяльності. Подано рекомендації щодо зниження рівня стресу серед студентів з метою покращення їхньої академічної успішності. The study explores the main theoretical approaches to defining stress, its factors, and its impact on the academic performance of higher education students. The concept of stress as a psychophysiological phenomenon and its role in students' educational activities is analyzed. The key factors contributing to the emergence of stress among students and their influence on academic performance are identified.
An empirical study of the relationship between students' stress responses and their performance indicators was designed and conducted. The research was based on an analysis of the interaction between psychological and physiological manifestations of stress, using standardized methods for assessing stress levels and academic performance outcomes. Recommendations for reducing stress levels among students to improve their academic success are provided. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/17272 |
Располагается в коллекциях: | 053 – Психологія
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|