| 
                
                
  
 
Institutional Repository of Polissia National University >
 
Інститути, факультети та підрозділи університету >
 
Факультети >
 
Агрономічний >
 
Кафедра ґрунтознавства і землеробства >
 
Статті >
 
    
        
            
                
                Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
                http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/2938
             | 
         
     
     
    
    
| Название:  | Контроль та оцінювання рівнів сформованості предметних компетенцій з хімії у студентів-екологів |  
| Другие названия:  | Control and evaluation of would-be ecologists’ chemistry subject competencies acquisition level |  
| Авторы:  | Заблоцька, О. С. Zablotska, O. |  
| Ключевые слова:  | предметні компетенції з хімії chemistry subject competencies вища екологічна освіта higher ecology education методи контролю й оцінювання methods of control and evaluation види контролю й оцінювання kinds of control and evaluation форми контролю й оцінювання forms of control and evaluation моделі контролю й оцінювання models of control and evaluation критерії контролю й оцінювання criteria of control and evaluation вимірники контролю й оцінювання indicators of control and evaluation засоби контролю й оцінювання means of control and evaluation |  
| Дата публикации:  | 2010 |  
| Издатель:  | Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського; Планер |  
| Библиографическое описание:  | Заблоцька О. С. Контроль та оцінювання рівнів сформованості предметних компетенцій з хімії у студентів-екологів / О. С. Заблоцька // Наук. записки Вінницького держ. пед. ун-ту ім. Михайла Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія. – 2010. – Вип. 30. – С. 210–214. |  
| Аннотация:  | У статті запропоновано систему контролю й оцінювання рівнів сформованості предметних компетенцій з хімії у студентів-екологів. Наведено методи, види, форми, моделі, критерії, вимірники і засоби педагогічного контролю. |  
| Описание:  | In the article the author suggests a system of control and evaluation of would-be ecologists’ chemistry subject competencies development level. Methods, kinds, forms, models, criteria, indicators and means of teacher-centered control and evaluation are denoted. |  
| URI:  | http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2938 |  
| Располагается в коллекциях: | Статті
  |  
  
    
    
     
    
    
    Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены. 
                    
                      
                 |