DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/5528

Название: Співтворчість споживачів як джерело вартості органічних брендів
Авторы: Нігматова, О. С.
Ключевые слова: екологічна етика
теорія менеджменту
джерело вартості
Дата публикации: 2015
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет; Полісся
Библиографическое описание: Нігматова О. С. Співтворчість споживачів як джерело вартості органічних брендів / О. С. Нігматова // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : Полісся, 2015. – С. 167–170.
Аннотация: За думкою Карла Маркса, капітал це «<...> ім’я для функції експлуатації чужої праці» [7, с. 488]. З цієї точки зору, бренд є формою капіталу, оскільки головним джерелом експлуатації є чужа, автономна, повністю неоплачена праця споживача, що формує свій стиль життя, цінності відповідно до образу і цінностей бренду. Це, у свою чергу, створює відповідну купівельну поведінку з боку споживача і стійку можливість реалізації додаткової вартості з боку бренду.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5528
ISSN: 978-966-655-759-2
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Organik_2015_167-170.pdf173,67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет