Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Інженерії та енергетики >
Кафедра агроінженерії та технічного сервісу >
Матеріали конференцій >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/11743
|
Название: | Модель системи підтримки прийняття рішень щодо управління рекламною кампанією |
Авторы: | Скиба, М. Д. Молодецька, К. В. |
Ключевые слова: | модель системи управління рекламна компанія |
Дата публикации: | 2021 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Скиба М. Д. Модель системи підтримки прийняття рішень щодо управління рекламною кампанією / М. Д. Скиба, К. В. Молодецька // Інформаційні системи та комп’ютерно-інтегровані технології: ідеї, проблеми, рішення – 2021 : матеріали I міжнар. наук.-практ. конф. ІС та КІТ – 2021, 3–4 черв. 2021 р. – Житомир : Поліський нац. ун–т, 2021. – С. 54–55. |
Аннотация: | В умовах, коли на ринку товарів пропозиція перевищує попит, ефективне управління
рекламною кампанією стає невід’ємною складовою ефективного ведення бізнесу. Все частіше на
підприємствах та в організаціях для управління рекламною діяльністю використовують системи
підтримки прийняття рішень (СППР), що дозволяє не тільки суттєво спростити безпосередньо
процес управління, але й оптимізувати витрати на рекламну кампанію та підвищити її
ефективність. Завдяки використанню математичних моделей, в таких системах можна досягти
високого рівня адекватності реальним процесам, що забезпечить нівелювання небажаних ризиків
та витрат. Додаткове використання бази даних в свою чергу дозволяє полегшити створення нових
рекламних звернень, адже в ній будуть зберігатись ретроспективні дані про попередні кампанії. |
URI: | http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/11743 |
Располагается в коллекциях: | Матеріали конференцій
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|