DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Технологічний >
Кафедра фізичного виховання >
Статті >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/12740

Название: The role of physical education in the professional activity of teaching staff
Другие названия: Роль фізичного виховання у професійній діяльності педагогічних працівників
Авторы: Griban, G.
Грибан, Г. П.
Vasylieva, S.
Васильєва, С.
Yahupov, V.
Ягупов, В.
Svystun, V.
Свистун, В.
Khurtenko, O.
Хуртенко, О.
Starchuk, O.
Старчук, О.
Vysochan, L.
Височан, Л.
Alieksieieva, Iu.
Алєксєєва, Ю.
Ivanitskyi, R.
Іваницький, Р.
Solohub, O.
Сологуб, О.
Kurillo, T.
Курилло, Т. В.
Biloskalenko, T.
Білоскаленко, Т. О.
Hres, M.
Гресь, М.
Bloshchynskyi, I.
Блощинський, І.
Ключевые слова: physical education
фізичне виховання
professional activity
професійна діяльність
teaching staff
викладацький склад
Дата публикации: 2020
Издатель: Eurasian Exercise and Sport Science Association
Библиографическое описание: The role of physical education in the professional activity of teaching staff / G. Griban, S. Vasylieva, V. Yahupov [et al.] // International journal of applied exercise physiology. ‒ 2020. ‒ Vol. 9, № 5. ‒ P. 56‒65.
Аннотация: The work revealed the influence of the negative factors of professional activity on the health state and working capacity of the teachers of higher military educational establishments; substantiated the role and importance of physical exercise for the reduction of the negative impact of professional activity and the improvement of the mental capacity of teaching staff at the theoretical level. The study determined that the main negative factors of the professional activity of teaching staff that worsened their performance included a low level of motor activity, high nervous-emotional tension, overwork of the intellectual sphere. The research established that the main task of the physical education of the teachers is to increase and constantly improve the level of their general physical fitness. The efficiency of the professional activity of the teachers depends on the degree of development of the following physical qualities: strength, static endurance of the trunk muscles, and the level of general endurance. Ensuring the formation of the core and improving the blood supply to the brain, static endurance of the trunk muscles (back and abdominal muscles) increases the efficiency of the teachers’ activity and reduces the risk of occupational diseases.
Робота виявила вплив негативних факторів професійної діяльності на стан здоров’я та працездатність викладачів вищих військових навчальних закладів; обґрунтували роль та значення фізичних вправ для зменшення негативного впливу професійної діяльності та вдосконалення розумових можливостей педагогічних працівників на теоретичному рівні. Дослідження визначило, що до основних негативних факторів професійної діяльності викладацького складу, які погіршували їх працездатність, були низький рівень рухової активності, висока нервово-емоційна напруженість, перевтома інтелектуальної сфери. Дослідженням встановлено, що основним завданням фізичного виховання викладачів є постійне підвищення рівня їх загальної фізичної підготовленості. Ефективність професійної діяльності викладачів залежить від ступеня розвитку наступних фізичних якостей: сили, статичної витривалості м’язів тулуба, рівня загальної витривалості. Забезпечуючи формування середини та покращуючи кровопостачання мозку, статична витривалість м’язів тулуба (м’язи спини та живота) підвищує ефективність діяльності вчителів та зменшує ризик професійних захворювань.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/12740
ISSN: 2322-3537
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
ijaep_2020_9_5_56-65.pdf13,87 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет