|
Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Технологічний >
Кафедра фізичного виховання >
Статті >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/12747
|
Название: | Development of mental representation of movements in children as a means of forming sports skills and reflexivity |
Другие названия: | Розвиток психічної репрезентації рухів у дітей як засіб формування спортивних навичок та рефлексивності |
Авторы: | Shmargun, V. Шмаргун, В. Griban, G. Грибан, Г. П. Kostenko, M. Костенко, М. Kostiuk, D. Костюк, Д. Shakura, Yu. Шакура, Ю. Oleniev, D. Оленєв, Д. Polishchuk, L. Поліщук, Л. Khotentseva, O. Хотенцева, О. Kurillo, T. Курилло, Т. В. Otroshko, O. Отрошко, О. |
Ключевые слова: | sensory-perceptual activity сенсорно-перцептивна діяльність mental representation психічне уявлення mental image психічний образ motor skills моторика reflection рефлексія |
Дата публикации: | 2020 |
Издатель: | Eurasian Exercise and Sport Science Association |
Библиографическое описание: | Development of mental representation of movements in children as a means of forming sports skills and reflexivity / V. Shmargun, G. Griban, M. Kostenko [et al.] // International journal of applied exercise physiology. – 2020. – Vol. 9, № 11. – P. 194–202. |
Аннотация: | The article presents the theoretical generalization of the need to use mental imaginary representation of movements in teaching children sports skills in football. The aim of the study is to investigate the characteristics of the sensory-perceptual information processing by children 7‒12 years old (mastering motor skills in football), depending on the level of their imagination development and the use of mental motor images. To determine the most effective and often used mental images by young athletes and the ways of representing them we used the «Movement Imagery Questionnaire for Children». This study involved 35 boys from Kyiv football sports section aged 7 to 12 years old. Based on the adapted methodology «Movement Imagery Questionnaire for Children», data were obtained that indicate the performance of the applied method of mental representation of movements in the formation of motor skills. The study contributed to a more complete understanding of the mechanisms of mental representation of movement, including such parameters as the physical reaction of athletes to mental representation of a situation; features of the environment in which they are performing exercises; pace; remembering the mental image; related emotions and the way of image representation. Knowing the ability of children to represent mentally the movements they perform can help sports psychologists and coaches develop mental representation in young athletes, which will help improve motor skills when performing real exercises during the training process and competitions. У статті представлено теоретичне узагальнення необхідності психічної репрезентації рухів при навчанні дітей спортивним навичкам з футболу. Метою дослідження є вивчення особливостей сенсорно-перцептивної обробки інформації дітьми 7‒12 років (оволодіння руховими навичками у футболі) залежно від рівня розвитку їх уяви та використання психічних рухових образів. Для визначення найбільш ефективних та часто використовуваних уявлень молодих спортсменів та способів їх представлення ми використовували «Анкету зображень рухів для дітей». У цьому дослідженні брали участь 35 хлопців із київської футбольної спортивної секції у віці від 7 до 12 років. На основі адаптованої методології «Анкета образних зображень рухів для дітей» були отримані дані, що свідчать про ефективність застосовуваного методу розумового представлення рухів у формуванні рухових навичок. Дослідження сприяло більш повному розумінню механізмів психічного уявлення руху, включаючи такі параметри, як фізична реакція спортсменів на психічне уявлення ситуації; особливості середовища, в якому вони виконують вправи; темп; запам’ятовування психічного образу; пов’язані емоції та спосіб подання образу. Знання здатності дітей уявляти розумово рухи, які вони виконують, може допомогти спортивним психологам та тренерам розвинути уявлення у юних спортсменів, що допоможе поліпшити моторику при виконанні реальних вправ під час тренувального процесу та змагань. |
URI: | http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/12747 |
ISSN: | 2322–3537 |
Располагается в коллекциях: | Статті
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|