|
Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Технологічний >
Кафедра фізичного виховання >
Монографії, розділи монографій >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/12751
|
Название: | Фізичний розвиток та функціональний стан студентської молоді під час навчання в закладах вищої освіти |
Другие названия: | Physical development and functional state of student youth while studying in higher education institutions |
Авторы: | Дзензелюк, Д. О. Dzenzeliuk, D. Канділов, І. Ю. Kandilov, I. |
Ключевые слова: | фізичний розвиток physical development здоров’я health фізична підготовленість physical fitness рухова активність motor activity фізичне виховання physical education студент student |
Дата публикации: | 2020 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Дзензелюк Д. О. Фізичний розвиток та функціональний стан студентської молоді під час навчання в закладах вищої освіти / Д. О. Дзензелюк, І. Ю. Канділов // Фізичне виховання: проблеми та перспективи : монографія / за заг. ред. Г. П. Грибана. – Житомир : Рута, 2020. – С. 132–139. |
Аннотация: | Система освіти у закладах вищої освіти має бути надійним підґрунтям високого рівня розумової працездатності та інтелектуального розвитку студентів у процесі навчання, з залученням їх до систематичних занять фізичними вправами і спортом, формуванням потреб у фізичному розвитку та самовдосконаленні для забезпечення здоров’я і професійного довголіття [4, с. 19–23]. Однак, чинна система фізичного виховання у ВОЗ є недостатньо ефективною щодо вищезазначених складових. При цьому, науковці даного напрямку [7, с. 99–104; 9; 13] вказують, що рівень фізичної підготовленості, як один з основних чинників впливу на фізичний розвиток студентської молоді в останні роки знижується та оцінюється переважно на «задовільно» і «незадовільно». The education system in higher education institutions should be a solid foundation for a high level of mental capacity and intellectual development of students in the learning process, involving them in regular exercise and sports, the formation of needs for physical development and self-improvement to ensure health and professional longevity [4, p. 19–23]. However, the current system of physical education in WHO is not effective enough in relation to the above components. At the same time, scientists in this area [7, p. 99–104; 9; 13] point out that the level of physical fitness, as one of the main factors influencing the physical development of student youth in recent years is declining and is assessed mainly as «satisfactory» and «unsatisfactory». |
URI: | http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/12751 |
ISBN: | 978-617-581-453-6 |
Располагается в коллекциях: | Монографії, розділи монографій
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|