|
Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Технологічний >
Кафедра фізичного виховання >
Статті >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/12753
|
Название: | Formation of the students’ volitional qualities in the process of physical education |
Другие названия: | Формування у студентів вольових якостей у процесі фізичного виховання |
Авторы: | Griban, G. Грибан, Г. П. Kuznіetsova, O. Кузнєцова, О. Tkachenko, P. Ткаченко, П. П. Oleniev, D. Оленєв, Д. Khurtenko, O. Хуртенко, О. Dikhtiarenko, Z. Діхтяренко, З. Yeromenko, E. Єрьоменко, Е. Lytvynenko, A. Литвиненко, А. Khatko, A. Хатько, А., Pustoliakova, L. Пустолякова, Л. |
Ключевые слова: | volitional qualities вольові якості physical qualities фізичні якості physical education фізичне виховання students студенти |
Дата публикации: | 2020 |
Издатель: | Horizon Research Publishing |
Библиографическое описание: | Formation of the students’ volitional qualities in the process of physical education / G. Griban, О. Kuznіetsova, P. Tkachenko [et al.] // International Journal of Human Movement and Sports Sciences. – 2020. – Vol. 8, № 6. – P. 505–517. |
Аннотация: | The aim of the study is to investigate the development level of the students’ volitional qualities and their impact on physical fitness. The research of the formation of the students’ volitional qualities was conducted in 2014–2020 in three stages. At the first stage, the significance of the difficulties that arise in the process of physical education was assessed, and the volitional qualities structure of the students of different genders was determined. At the second stage, the methodology of the volitional qualities assessment was developed and the development level of the students’ volitional qualities in the process of physical education was defined. At the third stage, the students’ level of physical fitness concerning the level of volitional qualities development was investigated. The study involved 972 students between the ages of 17 and 22. It was found that the main volitional qualities of students are purposefulness, persistence and perseverance, endurance and self-control, proactivity, and independence. In addition, purposefulness is the leading volitional quality around which other qualities are grouped in a certain system. It was found that 16.2% of male students and 10.1% of female students had a high level of volitional qualities development. 54.7% of male students and 37.6% of female students had a medium level. 29.1% of male students and 52.3% of female students had a low level of volitional qualities development. It was designated that students who were characterized by highly-developed volitional qualities had a high level of physical qualities development. Метою дослідження є дослідити рівень розвитку вольових якостей студентів та їх вплив на фізичну підготовку. Дослідження формування вольових якостей студентів проводилось у 2014–2020 рр. у три етапи. На першому етапі було оцінено значимість труднощів, що виникають у процесі фізичного виховання, та визначено структуру вольових якостей студентів різних статей. На другому етапі була розроблена методологія оцінки вольових якостей та визначено рівень розвитку вольових якостей студентів у процесі фізичного виховання. На третьому етапі досліджували рівень фізичної підготовленості студентів щодо рівня розвитку вольових якостей. У дослідженні взяли участь 972 студенти у віці від 17 до 22 років. Було виявлено, що основними вольовими якостями студентів є цілеспрямованість, наполегливість, витривалість і самоконтроль, активність та незалежність. Крім того, цілеспрямованість – це провідна вольова якість, навколо якої в певній системі групуються інші якості. Було встановлено, що 16,2% студентів та 10,1% студенток мали високий рівень розвитку вольових якостей. 54,7% студентів-чоловіків та 37,6% студенток мали середній рівень. Низький рівень розвитку вольових якостей мали 29,1% студентів та 52,3% студенток. Було визначено, що студенти, що характеризуються високорозвиненими вольовими якостями, мають високий рівень розвитку фізичних якостей. |
URI: | http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/12753 |
ISSN: | 2381-4381 |
Располагается в коллекциях: | Статті
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|