|
Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Технологічний >
Кафедра фізичного виховання >
Монографії, розділи монографій >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/12761
|
Название: | Технологія застосування вправ з гирями у навчальному процесі з фізичного виховання студентів |
Другие названия: | Technology of application of exercises with kettlebells in the educational process of physical education of students |
Авторы: | Ткаченко, П. П. Tkachenko, P. |
Ключевые слова: | гирьовий спорт kettlebell sport фізичне виховання physical education навчальний процес educational process фізичні вправи physical exercises мотивація motivation силові якості strength qualities студент student |
Дата публикации: | 2020 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Ткаченко П. П. Технологія застосування вправ з гирями у навчальному процесі з фізичного виховання студентів / П. П. Ткаченко // Фізичне виховання: проблеми та перспективи : монографія / за заг. ред. Г. П. Грибана. – Житомир : Рута, 2020. – С. 233–247. |
Аннотация: | Ситуація, що склалася в процесі фізичного виховання студентів в Україні, поставила на перший план протиріччя між інтелектуалізацією і гуманізацією освітнього рівня майбутнього фахівця, який мав би оволодіти у вищому освітньому закладі одною з базових культур – фізичною культурою особистості [13, 17, 20, 39 та ін.]. Незважаючи на наявний багатий арсенал засобів, методів і форм для розвитку фізичних якостей, цього виявилося недостатньо для формування фізичної культури особистості, наважливішими компонентами якої є світогляд, цінності, потребнісно-мотиваційна сфера, широта і глибина знань у галузі фізичної культури, а головне – діяльнісний аспект реалізації всієї сукупності фізкультурних цінностей. The current situation in the process of physical education of students in Ukraine has brought to the fore the contradictions between the intellectualization and humanization of the educational level of the future specialist, who should master in higher education one of the basic cultures – physical culture [13, 17, 20, 39 et al.]. Despite the rich arsenal of tools, methods and forms for the development of physical qualities, this was not enough to form the physical culture of the individual, the most important components of which are worldview, values, needs and motivation, breadth and depth of knowledge in the field of physical culture and most importantly – the activity aspect of the implementation of the whole set of physical culture values. |
URI: | http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/12761 |
ISBN: | 978-617-581-453-6 |
Располагается в коллекциях: | Монографії, розділи монографій
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|