Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Економіки та менеджменту >
Кафедра іноземних мов >
Монографії, розділи монографій >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/12797
|
Название: | Самоактуалізація викладача-філолога: акмеологічний аспект професійно-педагогічної діяльності |
Другие названия: | Self-actualization of a teacher-philologist: acmeological aspect of professional and pedagogical activity |
Ключевые слова: | акмеологія acmeology акмеологічне освітнє середовище acmeological educational environment філологія philology самоактуалізація self-actualization полісуб’єктна навчальна взаємодія polysubjective educational interaction здобувач вищої освіти university student творча особистість creative personality метод method групова та індивідуальна робота group and individual work |
Дата публикации: | 2022 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Самоактуалізація викладача-філолога: акмеологічний аспект професійно-педагогічної діяльності : монографія / За ред. К. Климової. – Житомир : Поліський нац. університет, 2022. – 220 с. |
Аннотация: | У монографії проаналізовано теоретичні засади використання акмеологічного підходу під час полісуб’єктної навчальної взаємодії викладачів української та іноземної мов і здобувачів вищої освіти. Висвітлено ефективні лінгводидактичні методи та прийоми групової та індивідуальної роботи на аудиторних та позааудиторних заняттях. Спираючись на власний лінгвометодичний досвід, автори доводять, що творча самоактуалізація викладача-філолога оптимізує процес формування творчої особистості майбутнього фахівця. У додатках вміщено авторські дидактичні матеріали, які можуть бути використані в акмеологічному освітньому середовищі ЗВО.
Для науковців, викладачів, докторантів, аспірантів, магістрантів і вчителів. The monograph analyzes the theoretical foundations of the usage of acmeological approach in the multi-subject educational interaction of teachers of Ukrainian and foreign languages and higher education. Effective language didactic methods and methods of group and individual work in classroom and extracurricular classes are highlighted. Based on their own linguistic and methodological experience, the authors argue that the creative self-actualization of a teacher of philology optimizes the process of forming the creative personality of the future specialist. The appendices contain author’s didactic materials that can be used in the acmeological educational environment of the universities.
For scientists, professors, doctoral students, graduate students, undergraduates and teachers. |
URI: | http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/12797 |
ISBN: | 978-617-7684-76-2 |
Располагается в коллекциях: | Монографії, розділи монографій
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|