Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Економіки та менеджменту >
Кафедра економіки, підприємництва та туризму >
Статті >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/13220
|
Название: | Analysis of the tourist services market in Ukraine: problems and prospects |
Другие названия: | Аналіз ринку туристичних послуг в Україні: проблеми та перспективи |
Авторы: | Chernyshova, T. Чернишова, Т. М. Osipchuk, A. Осіпчук, А. С. Tyshchenko, S. Тищенко, С. В. |
Ключевые слова: | tourist services туристичні послуги destination призначення tourist flows туристичні потоки Polissia region Полісся tourist magnets туристичні магніти |
Issue Date: | 2020 |
Издатель: | Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii |
Библиографическое описание: | Chernyshova T. Analysis of the tourist services market in Ukraine: problems and prospects / T. Chernyshova, A. Osipchuk, S. Tyshchenko // Zeszyty Naukowe. – 2020. – T. 17, rocz. IX, № 1. – S. 21–32. |
Аннотация: | The article is devoted to analysis and summarising statistical data in the field of tourism and recreation. It has been identified the factors that influence the development of the tourism industry in Ukraine and particularly in the Polissya region in order to improve tourist services market and promotion of tourist product. Also it has been identified Ukraine’s position in the world market of tourist services it and has been revealed the growing importance of the tourism industry in the country’s economy.
It was determined that concentration on the management and development of tourist destinations should ensure the rapid the heyday of tourism. It was found that the creation of tourist magnets in regions with low development, particularly in Polissia, and the promotion of a comprehensive tourism product with quality service is an integral part of improvement of national tourism. Стаття присвячена аналізу та узагальненню статистичних даних у галузі туризму та відпочинку. Визначено фактори, що впливають на розвиток туристичної галузі в Україні, зокрема на Поліссі, з метою покращення ринку туристичних послуг та просування туристичного продукту. Також було визначено позицію України на світовому ринку туристичних послуг і виявлено зростаюче значення туристичної галузі в економіці країни. Було визначено, що концентрація на управлінні та розвитку туристичних напрямків повинна забезпечити швидкий розквіт туризму.
Було виявлено, що створення туристичних магнітів у регіонах з низьким розвитком, особливо на Поліссі, та просування комплексного туристичного продукту з якісним сервісом є невід’ємною частиною вдосконалення національного туризму. |
URI: | http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/13220 |
ISSN: | 2084-8722 |
Appears in Collections: | Статті
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|