DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >

Statistics

Total Visits

Views
Теоретико-методологічні засади формування маркетингової інформаційної системи сільськогосподарських підприємств 1010

Total Visits per Month

Январь 2024 Февраль 2024 Март 2024 Апрель 2024 Май 2024 Июнь 2024 Июль 2024
Теоретико-методологічні засади формування маркетингової інформаційної системи сільськогосподарських підприємств 11 13 16 9 7 9 3

File Downloads

Views
Volkova_I_The_theoretical_and_methodological_principles.pdf 1040

Top Country Views

Views
Украина 186
Россия 15
Соединенные Штаты 6
Германия 4
Италия 2
Канада 1
Китай 1
Франция 1

Top City Views

Views
Mountain View 3
Sunnyvale 2
Beijing 1
Montréal 1
Redmond 1
Saint Petersburg 1

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет