Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Агрономічний >
Кафедра ґрунтознавства і землеробства >
Автореферати та дисертації >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/2567
|
Название: | Теоретичні і методичні засади формування предметних компетенцій з хімії у майбутніх фахівців екологічних спеціальностей |
Другие названия: | Theoretical and methodological prerequisites of ecology majoring students' chemistry subject competences development |
Авторы: | Заблоцька, О. С. Zablotska, O. |
Ключевые слова: | предметні компетенції з хімії chemistry subject competences вища екологічна освіта higher ecological education модель формування компетенцій competencies development model методика навчання хімії chemistry teaching methods вплив хімічних сполук на довкілля environmental influence of chemical compounds |
Дата публикации: | 2011 |
Издатель: | Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова |
Библиографическое описание: | Заблоцька О. С. Теоретичні і методичні засади формування предметних компетенцій з хімії у майбутніх фахівців екологічних спеціальностей : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук : спец. 13.00.02 «Теорія та методика навчання (хімія)» / О. С. Заблоцька. – К., 2011. – 37 с. |
Аннотация: | Дисертацію присвячено актуальній проблемі формування предметних компетенцій у студентів. Науково обґрунтовано та розроблено концепцію і модель формування, контролю й оцінювання предметних компетенцій з хімії у студентів екологічних спеціальностей. Сформульовано перелік та розкрито зміст предметних компетенцій з хімії, визначено критерії та вимірники рівнів їх сформованості, представлено “дерево компетенцій” для вищої екологічної освіти. Виявлено міждисциплінарні зв’язки, розроблено методику навчання та навчально-методичний комплект дисципліни “Хімія з основами біогеохімії”. Проведено перевірку педагогічної ефективності розробленої методики. Встановлено необхідність доповнення традиційного змісту характеристики речовин (склад – будова – властивості – застосування) новою термінальною ланкою – вплив на довкілля. |
Описание: | The dissertation is devoted to an actual problem of ecology majoring students' subject competences development in chemistry. Scientifically substantiated and elaborated were conception and model of students' subject competences development, control and evaluation. The list of subject competences in chemistry was formulated and their content was described, criteria and level measurement tools of their development were defined, the "competence tree" in the higher ecological education was presented.
Intersubject connections were found out, methodology and the complete set of learning materials for teaching "Chemistry with basic biogeochemistry" were elaborated. The pedagogical effectiveness of the methodology elaborated was checked up. The revision necessity of the traditional content of chemical substances' description (composition – building – features – usage) was proved through adding a new link – environment influence. |
URI: | http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2567 |
Располагается в коллекциях: | Автореферати та дисертації
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|