DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Періодичні видання >
Вісник ЖНАЕУ >
Архів >
2015, № 1 (48), т. 2 >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/3315

Название: Екологічний маркетинг: інструменти та особливості імплементації
Другие названия: Environmental marketing: tools and implementation
Авторы: Ращенко, А. В.
Rashchenko, А.
Ключевые слова: екологічний маркетинг
ecological marketing
екологічно безпечна продукція
environmentally friendly products
маркетингові інструменти
marketing tools
Дата публикации: 2015
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Ращенко А. В. Екологічний маркетинг: інструменти та особливості імплементації / А. В. Ращенко // Вісник ЖНАЕУ. – 2015. – № 1 (48), т. 2. – С. 201–208.
Аннотация: Здійснено загальну характеристику інструментів екологічного маркетингу. Досліджено складові елементи забезпечення екологічності товару, що спрямована на мінімізацію або усунення негативного впливу на довкілля на всіх стадіях його життєвого циклу. Розглянуто деякі аспекти ціноутворення на екологічно безпечну продукцію, а саме: вплив додаткових витрат, цін товарів, що не мають екологічних властивостей і цінності екологічно безпечних товарів та майбутніх вигод від споживання продукту. Систематизовано канали реалізації екологічно безпечної продукції, зокрема, виокремлено комерційні та соціально-орієнтовані канали збуту. Виділено основні тенденції у розвитку комунікаційної політики екологічного маркетингу.
Описание: The article deals with the general characteristics of environmental marketing tools. It presents the system of providing environmentally friendly goods production, based on the minimizing or eliminating of the negative environmental impact at all stages of its life cycle. Some aspects of pricing on environmentally safe products have been determined. The sales channels of the environmentally safe products have been systematized. The author presents the main trends in environmental marketing communication policy.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/3315
Располагается в коллекциях:2015, № 1 (48), т. 2

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
VZNAU_2015_1_2_201-208.pdf665,24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет