DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Періодичні видання >
Вісник ЖНАЕУ >
Архів >
2015, № 1 (48), т. 2 >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/3318

Название: Принципи визначення меж локальних ринків cільськогосподарської продукції
Другие названия: Principles of local agriculture markets` merge forming
Авторы: Прудніков, Ю. В.
Prudnikov, Yu.
Ключевые слова: локальний ринок
local market
інституціоналізація відносин
institutionalization of relationships
сепарація економічного простору
economical space separation
інтеграція угод
integration of agreements
ринкова інфраструктура
market infrastructure
гнучкість територіальних меж
territory merges flexibility
Дата публикации: 2015
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Прудніков Ю. В. Принципи визначення меж локальних ринків cільськогосподарської продукції / Ю. В. Прудніков // Вісник ЖНАЕУ. – 2015. – № 1 (48), т. 2. – С. 97–104.
Аннотация: Розглянуто принципи формування меж локальних ринків сільськогосподарської продукції з урахуванням соціально-інституційних характеристик заданого економічного простору. Встановлено, що гнучкість меж локального ринку визначається зміною щільності представлення попиту чи пропозиції, розвиненістю ринкової інфраструктури в межах територіального ареалу, а також наявністю певного соціального капіталу у ринкових агентів. Обґрунтовано гіпотезу про те, що утворення локального ринку може бути результатом інтеграції для об’єднання окремих ринкових угод в одному місці або дезінтеграції ринкового простору внаслідок застосування бар’єрів інституційного характеру. Визначені напрями реалізації заходів державної політики, що оптимізують процес формування локальних ринків сільськогосподарської продукції у контексті подолання монополізму та забезпечення конкурентного середовища.
Описание: Principles of local agriculture markets` merge forming are considered in the article. Social-institutional characteristics of exact economic space are taken into consideration. Determination of the flexibility of local market`s merge by changing of density of demand and supply presentation, market infrastructure development of the territory as well as presence of market agents` definite social capital is ascertained. The hypothesis about local market establishing as result of integration in order to summit particular market agreements in one place or disintegration of market space in order to institutional barriers applying is discussed.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/3318
Располагается в коллекциях:2015, № 1 (48), т. 2

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
VZNAU_2015_1_2_97-104.pdf767,15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет