|
Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Технологічний >
Кафедра фізичного виховання >
Матеріали конференцій >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/3902
|
Название: | Самооцінка студентами рівня фізичного стану – шлях для нормування фізичних навантажень |
Другие названия: | Self-assessment of the physical condition of the students - the path to normalization of physical activity |
Авторы: | Грибан, Г. П. Gryban, G. Дзензелюк, Д. О. Dzenzelik, D. Денисовець, А. П. Denysovets, A. Ткаченко, П. П. Tkachenko, P. Пантус, О. О. Pantus, O. Плотіцин, К. В. Plotitsyn, K. Бартош, К. А. Bartosz, K. |
Ключевые слова: | фізичний стан рhysical state студенти students вищий навчальний заклад higher education institution фізичне виховання physical education |
Дата публикации: | 2011 |
Издатель: | Національний університет біоресурсів і природокористування України |
Библиографическое описание: | Грибан Г. П. Самооцінка студентами рівня фізичного стану – шлях для нормування фізичних навантажень / Г. П. Грибан, Д. О. Дзензелюк, А. П. Денисовець [та ін.] // Фізичне виховання студентської молоді: проблеми та перспективи : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 24–25 листоп. 2011 р. – К. : НУБіП, 2011. – С. 94–100. |
Аннотация: | Процес фізичного виховання у ВНЗ вимагає створення умов для індивідуального і диференційованого
фізичного навантаження студентів з урахуванням рівня їх фізичного
розвитку, фізичної підготовленості, стану здоров’я, морфо-функціонального статусу тощо. Оперативному і доступному вирішенню цих завдань у навчальному процесі з фізичного виховання може сприяти самооцінка студентами власної фізичної працездатності та рівня фізичного стану. The process of physical education in universities requires the creation of conditions for individual and differentiated exercise students considering their level of physical development, physical fitness, health, morfo-functional status and more. Operational and accessible addressing these challenges in the educational process of physical education can promote self-esteem of students own physical capacity and the level of physical condition. |
URI: | http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/3902 |
Располагается в коллекциях: | Матеріали конференцій
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|