Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Економіки та менеджменту >
Кафедра іноземних мов >
Статті >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/4487
|
Название: | Використання інформаційних технологій у професійному саморозвитку майбутнього вчителя філологічного профілю |
Другие названия: | Использование информационных технологий в профессиональном саморазвитии будщего учителя филологического профиля Information technologies in professional self-development of the future teacher of philology |
Авторы: | Кубрак, С. В. Kubrak, S. |
Ключевые слова: | інформаційні технології информационные технологии information technologies професійний саморозвиток профессиональное саморазвитие professional self-development інформаційна культура информационная культура information culture інформатизація навчання информатизация обучения informatization of the study вчитель філологічного профілю учитель филологического профиля the teacher of philology майбутній вчитель будущий учитель the future teacher |
Дата публикации: | 2011 |
Издатель: | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |
Библиографическое описание: | Кубрак С. Використання інформаційних технологій у професійному саморозвитку майбутнього вчителя філологічного профілю / С. Кубрак // Проблеми підготовки сучасного вчителя. – 2011. – № 4, ч. 1. – С. 91–97. |
Аннотация: | У статті автором розглядається доцільність використання нових інформаційних технологій у професійному саморозвитку майбутнього
вчителя філологічного профілю, а також їх місце і роль в інформатизації навчання. У статті автором подається структура поняття
професійного саморозвитку та етапи професійного саморозвитку майбутнього вчителя філологічного профілю. Автор рассматривает в статье целесообразность использования новых информационных технологий в профессиональном саморазвитиии будущего учителя филологического профиля, а также их место и роль в информатизации обучения. В статье предложены структура понятия профессионального саморазвития и этапы профессионального саморазвития будущего учителя филологического профиля. In the article e author examined the feasibility of using new information technologies in professional self-development of the future teacher of philology and their place and role in informatization of the study. In the article author submitted the structure and stages of professional self-development of the future teacher of philologicy. |
URI: | http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/4487 |
ISSN: | 2307-4914 |
Располагается в коллекциях: | Статті
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|