DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Економіки та менеджменту >
Кафедра менеджменту та маркетингу >
Статті >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/4493

Название: Стратегічний аналіз діяльності підприємств галузі хмелярства
Другие названия: Strategic analyses of tie enterprises activity of feops cultivation
Стратегический анализ деятельности предприятий отрасли хмелеводства
Авторы: Муляр, Т. С.
Mulyar, T.
Ключевые слова: стратегічне управління
strategic management
стратегическое управление
стратегія
strategy
стратегия
макросередовище
macro
макросреда
мікросередовище
microenvironment
микросреда
SWOT-аналіз
SWOT-analysis
SWOT-анализ
хмелярські господарства
hop growing households
хмелеводческие хозяйства
Дата публикации: 2009
Издатель: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень Національної академії наук України
Библиографическое описание: Муляр Т. С. Стратегічний аналіз діяльності підприємств галузі хмелярства / Т. С. Муляр // Економічні інновації. – 2009. – Вип. 36. – С. 274–280.
Аннотация: Розкрито роль стратегічного управління як основи розвитку майбутнього підприємств. Дана оцінка факторів внутрішнього середовища, макро- і мезооточення підприємств галузі хмелярства. Проведено стратегічний аналіз діяльності підприємств, виявлені найбільш характерні для підприємств можливості, загрози, сильні і слабкі сторони, встановлено зв'язки між ними.
The author investigates the role of the strategic management as the basis for the future development of the enterprises. The factors of the environment of macro- and bilateral surrounding of the enterprises profoundly enveluated in the article. The auth or author analyses the activity of the enterprises, investigates the most characteristic enterprises possibilities, threatens their strong and weak sides. The author establishes the contacts between them.
Раскрыта роль стратегического управления как основы будущего предприятий. Дана оценка факторов внутренней среды, макро- и мезоокружения предприятий отрасли хмелеводства. Проведен стратегический анализ деятельности предприятий, выявлены наиболее характерные для предприятий возможности, угрозы, сильные и слабые стороны, установлены связи между ними.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/4493
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
EI_2009_36_274-280.pdf193,25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет