DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Інформаційних технологій, обліку та фінансів >
Кафедра аналізу і статистики ім. І. В. Поповича >
Статті >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/4592

Название: Аналіз концентрації поголів’я великої рогатої худоби в контексті впливу на ринок продукції скотарства Житомирської області
Другие названия: Анализ концентрации поголовья крупного рогатого скота в контексте влияния на рынок продукции скотоводства Житомирской области
The analyses of cattle total number concentration under the context of it’s effect Zhytomyr oblast cattle breeding market
Авторы: Василенко, С. В.
Vasylenko, S.
Ключевые слова: сільськогосподарське підприємство
сельскохозяйственное предприятие
agricultural enterprise
поголів’я
поголовье
livestock
продукція скотарства
продукция скотоводства
cattle-breeding produce
Дата публикации: 2012
Издатель: Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького
Библиографическое описание: Василенко С. В. Аналіз концентрації поголів’я великої рогатої худоби в контексті впливу на ринок продукції скотарства Житомирської області / С. В. Василенко // Наук. вісн. Львівського нац. ун-ту вет. медицини та біотехнологій ім. С. З. Ґжицького. Сер. Екон. науки. – 2012. – Т. 14, № 1 (51), ч. 2. – С. 14–20.
Аннотация: Проведено групування сільськогосподарських підприємств Житомирської області за кількістю поголів’я ВРХ. Проаналізовано вплив концентрації поголів’я великої рогатої худоби на ринок продукції скотарства. Виявлено недоліки, що впливають на дисбаланс виробництва і реалізації продукції.
Проведено группирование сельскохозяйственных предприятий Житомирской области за количеством поголовья КРС. Проанализировано влияние концентрации поголовья крупного рогатого скота на рынок продукции скотоводства. Выявлены недостатки, которые влияют на дисбаланс производства и реализации продукции.
The author classifies agrarian enterprises of Zhytomyr oblast according to the quantity of cattle number. It has also analyzed the effect of cattle number concentration in the cattle breeding market. The drawbacks that have their impact on the disbalance of sold products production have been revealed.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/4592
ISSN: 2413-5550
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
VLNUVMB_1_14_2_14-20.pdf215,47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет