DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Інформаційних технологій, обліку та фінансів >
Кафедра бухгалтерського обліку, оподаткування та аудиту >
Статті >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/4597

Название: Критерії, показники та рівні сформованості економічної компетентності молодших спеціалістів
Другие названия: Критерии, показатели и уровни сформированности экономической компетентности младших специалистов
Criteria, indicators and levels of formation of economic competence of junior specialists
Авторы: Вітер, С. А.
Витер, С. А.
Viter, S.
Ключевые слова: економічна компетентність
экономическая компетентность
economic competence
критерії
критерии
criteria
показники
показатели
indicators
рівні сформованості
уровни сформированности
levels of formation
молодший спеціаліст
младший специалист
junior specialist
Дата публикации: 2013
Издатель: Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України
Библиографическое описание: Вітер С. Критерії, показники та рівні сформованості економічної компетентності молодших спеціалістів [Електронний ресурс] / С. Вітер // Теорія та методика управління освітою : електрон. журн. – 2013. – № 10. – Режим доступу: http://umo.edu.ua/images/content/nashi_vydanya/metod_upr_osvit/3.pdf.
Аннотация: У статті здійснено аналіз проблеми оцінювання якості освіти на компетентнісній основі. Розглянуто зміст понять «критерій», «показник», «рівень»; виявлено загальні вимоги до критеріїв. Визначено та обґрунтовано критерії, показники та рівні сформованості економічної компетентності молодших спеціалістів у процесі фахової підготовки з урахування основних компонентів даної інтегративної характеристики.
В статье анализируется проблема оценивания качества образования на компетентностной основе. Рассмотрено содержание понятий «критерий», «показатель», «уровень»; выявлены общие требования к критериям. Определены и обоснованы критерии, показатели и уровни сформированности экономической компетентности младших специалистов в процессе профессиональной подготовки с учетом основных компонентов данной интегративной характеристики.
The article analyzes the problem of evaluating the quality of education on the basis of competence. Considered the meaning of concepts «criterion», «indicator», «level», revealed the general requirements for criteria. The conceptual criteria, indicators and levels of economic competence of junior specialists are determined and justified during their professional development with the main components of the integrative properties.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/4597
ISSN: 2310-2411
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
TTMUO_2013_10.pdf161,19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет