DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/5287

Название: Маркетинговий механізм виробництва та збуту органічної продукції
Авторы: Білоткач, І. А.
Ключевые слова: збут органічної продукції
підтримання родючості ґрунту
протиерозійні заходи
план сівозміни
посадковий матеріал
шкідники
Дата публикации: 2015
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет; Полісся
Библиографическое описание: Білоткач І. А. Маркетинговий механізм виробництва та збуту органічної продукції / І. А. Білоткач // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : Полісся, 2015. – С. 84–88.
Аннотация: Гострі проблеми сучасності, що були спричинені техногенним навантаженням та збільшенням кількості мешканців нашої планети, проблеми недоїдання і голоду поглиблюються хворобами і смертністю, у тому числі з причин вживання неякісних продуктів. Водночас на Землі достатньо ресурсів, розроблені рішення і технології, які дають можливість назавжди покінчити з цими явищами. Але не завжди, з різних причин, напрацювання вчених ефективно впроваджуються у практичну діяльність.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5287
ISBN: 978-966-655-759-2
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Organik_2015_84-88.pdf172,84 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет