DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/5349

Название: Мотиви купівлі органічної продукції
Авторы: Лесь, А. В.
Les, A.
Ращенко, А. В.
Rashchenko, A.
Ключевые слова: сировинна продукція
безпечність продукції
мотиви покупок
Дата публикации: 2015
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет; Полісся
Библиографическое описание: Лесь А. В. Мотиви купівлі органічної продукції / А. В. Лесь, А. В. Ращенко // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : Полісся, 2015. – С. 151–154.
Аннотация: Світовий ринок органічної продукції невпинно розвивається. Що ж стосується України, то тут спостерігається стадія формування та початкового розвитку органічного сектора. Експертні оцінки вітчизняних земель свідчать про наявність великої кількості сільськогосподарських угідь, придатних для ведення органічного господарства. В Україні є близько 8 млн га екологічно безпечних чорноземів. Вони знаходяться у Північно-Полтавському, Північно-Східно-Луганському, Вінницько-Прикарпатському і Південно-Подільському регіонах України. До того ж, у різних областях країни є в сукупності 15–16 млн га окремих ділянок.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5349
ISBN: 978-966-655-759-2
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Organik_2015_151-154.pdf166,9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет