Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Інженерії та енергетики >
Кафедра агроінженерії та технічного сервісу >
Статті >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/5422
|
Название: | Математичне моделювання зміни моменту інерції кривошипно-шатунного механізму поршневого двигуна внутрішнього згоряння |
Другие названия: | Mathematical modeling changes moment of inertia crank's mechanism of piston internal-combustion engine's Математическое моделирование изменения момента инерции кривошипно-шатунного механизма поршневого двигателя внутреннего сгорания |
Авторы: | Грабар, І. Г. Grabar, I. Грабар, И. Г. Ільченко, А. В. Ilchenko, A. Ильченко, А. В. Ломакін, В. О. Lomakin, V. Ломакин, В. А. |
Ключевые слова: | математичне моделювання mathematical modeling математическое моделирование кривошипно-шатунний механізм crank mechanism кривошипно-шатунный механизм поршневий двигун piston engine поршневой двигатель |
Дата публикации: | 2007 |
Издатель: | Житомирський державний технологічний університет |
Библиографическое описание: | Грабар І. Г. Математичне моделювання зміни моменту інерції кривошипно-шатунного механізму поршневого двигуна внутрішнього згоряння / І. Г. Грабар, А. В. Ільченко, В. О. Ломакін // Вісн. Житомирського держ. технол. ун-ту. Сер. Технічні науки. – 2007. – № 4 (43). – С. 15–24. |
Аннотация: | Подальший розвиток отримала математична модель зміни приведеного моменту інерції кривошипно-шатунного механізму поршневого двигуна внутрішнього згоряння від кута повороту колінчастого вала введенням центральних моментів інерції його деталей, розглянуто вплив масово-геометричних параметрів кривошипно-шатунного механізму двигуна на цю зміну та перевірено її адекватність. Further developed a mathematical model of the changes are the moment of inertia of crank mechanism of a reciprocating internal combustion engine from the crankshaft angle by the introduction of the Central moments of inertia of its parts, the influence of mass-geometric parameters of the crank mechanism of the engine on this change and tested its adequacy. Дальнейшее развитие получила математическая модель изменения приведенного момента инерции кривошипно-шатунного механизма поршневого двигателя внутреннего сгорания от угла поворота коленчатого вала введением центральных моментов инерции его деталей, рассмотрено влияние массово-геометрических параметров кривошипно-шатунного механизма двигателя на это изменение и проверена ее адекватность. |
URI: | http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5422 |
ISSN: | 1728-4260 |
Располагается в коллекциях: | Статті
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|