|
Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Інформаційних технологій, обліку та фінансів >
Кафедра фінансів і кредиту >
Матеріали конференцій >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/5516
|
Название: | Альтернативні шляхи реалізації продукції тваринництва |
Другие названия: | Альтернативные пути реализации продукции животноводства Alternative ways of realization of products of stock-raising |
Авторы: | Сус, Ю. Ю. Sus, Yu. Сус, Л. В. Sus, L. |
Ключевые слова: | галузь тваринництва отрасль животноводства industry of stock-raising продукція тваринництва продукция животноводства products of stock-raising механізм ціноутворення механизм ценообразования mechanism of pricing канали збуту продукції каналы сбыта продукции channels of production distribution |
Дата публикации: | 2013 |
Издатель: | Луцький національний технічний університет |
Библиографическое описание: | Сус Ю. Ю. Альтернативні шляхи реалізації продукції тваринництва / Ю. Ю. Сус, Л. В. Сус // Сучасні проблеми і перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в умовах глобалізації економіки : тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. молодих науковців, аспірантів, здобувачів і студентів, 7 груд. 2013 р. – Луцьк : РВВ ЛНТУ, 2013. – Вип. 6, ч. 3. – С. 321–324. |
Аннотация: | Здійснено аналіз каналів реалізації продукції тваринництва. Проведено розрахунок фактичних втрат виробників молока та молочної продукції за окремими каналами. Запропоновано організаційно-економічні дії, щодо покращення процесу забезпечення готівковими коштами виробників галузі тваринництва.
Аграрна структура сприяла зміні структури каналів реалізації сільськогосподарської продукції, в тому числі продукції тваринництва. Крім традиційних каналів реалізації, таких, як продаж переробним підприємствам, населенню через систему громадського харчування та в рахунок оплати праці, з’явилися і нові канали. Частина з них є ринковою за своєю суттю (продаж на ринку, через товарні біржі, на аукціонах, виставках, ярмарках), а інші – результатом реформування аграрного сектора (видача пайовикам в рахунок орендної плати за землю та майнові паї, продаж дрібнооптовим посередникам). Осуществлен анализ каналов реализации продукции животноводства. Проведен расчет фактических потерь производителей молока и молочной продукции за отдельными каналами. Предложены организационно-экономические действия, относительно улучшения процесса обеспечения наличными средствами производителей отрасли животноводства. The analysis of channels of realization of products of stock-raising is carried out. The calculation of actual losses of producers of milk and suckling products is conducted after separate channels. Organizationally-economic actions are offered, in relation to the improvement of process of providing of producers of industry of stock-raising available facilities. |
URI: | http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5516 |
ISBN: | 978-617-672-048-5 |
Располагается в коллекциях: | Матеріали конференцій
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|