DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Інформаційних технологій, обліку та фінансів >
Кафедра фінансів і кредиту >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/5516

Название: Альтернативні шляхи реалізації продукції тваринництва
Другие названия: Альтернативные пути реализации продукции животноводства
Alternative ways of realization of products of stock-raising
Авторы: Сус, Ю. Ю.
Sus, Yu.
Сус, Л. В.
Sus, L.
Ключевые слова: галузь тваринництва
отрасль животноводства
industry of stock-raising
продукція тваринництва
продукция животноводства
products of stock-raising
механізм ціноутворення
механизм ценообразования
mechanism of pricing
канали збуту продукції
каналы сбыта продукции
channels of production distribution
Дата публикации: 2013
Издатель: Луцький національний технічний університет
Библиографическое описание: Сус Ю. Ю. Альтернативні шляхи реалізації продукції тваринництва / Ю. Ю. Сус, Л. В. Сус // Сучасні проблеми і перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в умовах глобалізації економіки : тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. молодих науковців, аспірантів, здобувачів і студентів, 7 груд. 2013 р. – Луцьк : РВВ ЛНТУ, 2013. – Вип. 6, ч. 3. – С. 321–324.
Аннотация: Здійснено аналіз каналів реалізації продукції тваринництва. Проведено розрахунок фактичних втрат виробників молока та молочної продукції за окремими каналами. Запропоновано організаційно-економічні дії, щодо покращення процесу забезпечення готівковими коштами виробників галузі тваринництва. Аграрна структура сприяла зміні структури каналів реалізації сільськогосподарської продукції, в тому числі продукції тваринництва. Крім традиційних каналів реалізації, таких, як продаж переробним підприємствам, населенню через систему громадського харчування та в рахунок оплати праці, з’явилися і нові канали. Частина з них є ринковою за своєю суттю (продаж на ринку, через товарні біржі, на аукціонах, виставках, ярмарках), а інші – результатом реформування аграрного сектора (видача пайовикам в рахунок орендної плати за землю та майнові паї, продаж дрібнооптовим посередникам).
Осуществлен анализ каналов реализации продукции животноводства. Проведен расчет фактических потерь производителей молока и молочной продукции за отдельными каналами. Предложены организационно-экономические действия, относительно улучшения процесса обеспечения наличными средствами производителей отрасли животноводства.
The analysis of channels of realization of products of stock-raising is carried out. The calculation of actual losses of producers of milk and suckling products is conducted after separate channels. Organizationally-economic actions are offered, in relation to the improvement of process of providing of producers of industry of stock-raising available facilities.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5516
ISBN: 978-617-672-048-5
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
LNTU_2013_321-324.pdf49,94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет