DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/5585

Название: Маркетингові аспекти дослідження щодо екологічно безпечної продукції
Авторы: Орлова, В. М.
Ключевые слова: органічна продукція
брендинг продукції
екологічна продукція
Дата публикации: 2015
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет; Полісся
Библиографическое описание: Орлова В. М. Маркетингові аспекти дослідження щодо екологічно безпечної продукції / В. М. Орлова // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : Полісся, 2015. – С. 275–279.
Аннотация: Актуальність проблем екології, здоров'я нації та популяризація здорового способу життя мотивує населення до екологічного споживання, при якому перевага віддається екологічно безпечної продукції. Для визначення рівня обізнаності та вивчення ставлення споживачів до екологічно безпечної продукції було проведено соціологічне опитування жителів м. Дніпропетровська методом анкетування.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5585
ISBN: 978-966-655-759-2
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Organik_2015_275-279.pdf233,55 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет