Institutional Repository of Polissia National University >
Періодичні видання >
Вісник ЖНАЕУ >
Архів >
1998, № 2 >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/6891
|
Название: | Екологічні перспективи та деякі проблеми використання акумуляторів кінетичної енергії |
Другие названия: | Environmental perspectives and some problems of using the kinetic energy batteries Экологические перспективы и некоторые проблемы использования аккумуляторов кинетической энергии |
Авторы: | Можаровський, М. М. Mozharovskyy, M. Можаровский, H. M. |
Ключевые слова: | гібридні двигуни hybrid engines гибридные двигатели високоенергетичний ротор high-energy rotor высокоэнергетический ротор аеродинамічні втрати aerodynamic losses аэродинамические потери |
Дата публикации: | 1998 |
Издатель: | Державна агроекологічна академія України |
Библиографическое описание: | Можаровський М. М. Екологічні перспективи та деякі проблеми використання акумуляторів кінетичної енергії / М. М. Можаровський // Вісник ДААУ. – 1998. – № 2. – С. 55–64. |
Аннотация: | Як один з варіантів покращення екологічного становища може стати використання гібридних двигунів на транспортник засобах. Такі двигуни являють собою поєднання двигуна внутрішнього згоряння з акумулятором кінетичної енергії (маховиком) і можуть суттєво забезпечити зниження шкідливих викидів в атмосферу, економію пального та більший ресурс самого двигуна. Проблемою залишається створення високоефективного ротора маховика. Використання нових матеріалів (волокнистих композитів) дозволяє створити конструкцію високоенергетичного ротора, але такий ротор повинен мати високі швидкості, що породжує великі аеродинамічні втрати. Розглядаються питання аеродинамічних втрат та коефіцієнту корисної дії роторів маховиків. The use of hybrid vehicle engines can become one of the alternatives of improving the ecological situation. They are the combination of an internal combustion engine and a kinetic energy accumulator (flywheel) enabling to essentially reduce harmful exhaust emission and increase fuel saving and the engine vehicle life.
The creation of a highly efficient flywheel rotor remains the problem still to be solved. The use of new materials (fibrous compounds) makes it possible to ageism a highly efficient rotor possessing high speed characteristics which in its turn result in aerodynamic losses. The problems of aerodynamic losses and efficiency of flywheel rotor efficiency are considered. Как один из вариантов улучшения экологического состояния может стать использование гибридных двигателей на транспортных средствах. Такие двигатели представляют сочетание двигателя внутреннего сгорания с аккумулятором кинетической энергии (маховиком) и могут существенно обеспечить снижение вредных выбросов в атмосферу, экономию топлива и увеличить ресурс самого двигателя. Проблемой остается создание высокоэффективного ротора маховика. Использование новых материалов (волокнистых композитов) позволяет создать конструкцию высокоэффективного ротора, но такой ротор должен иметь очень высокие скорости, что неизбежно приведет к аэродинамическим потерям. Рассматриваются вопросы аэродинамических потерь и КПД роторов маховиков. |
URI: | http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/6891 |
Располагается в коллекциях: | 1998, № 2
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|