DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Періодичні видання >
Вісник ЖНАЕУ >
Архів >
1998, № 2 >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/6891

Название: Екологічні перспективи та деякі проблеми використання акумуляторів кінетичної енергії
Другие названия: Environmental perspectives and some problems of using the kinetic energy batteries
Экологические перспективы и некоторые проблемы использования аккумуляторов кинетической энергии
Авторы: Можаровський, М. М.
Mozharovskyy, M.
Можаровский, H. M.
Ключевые слова: гібридні двигуни
hybrid engines
гибридные двигатели
високоенергетичний ротор
high-energy rotor
высокоэнергетический ротор
аеродинамічні втрати
aerodynamic losses
аэродинамические потери
Дата публикации: 1998
Издатель: Державна агроекологічна академія України
Библиографическое описание: Можаровський М. М. Екологічні перспективи та деякі проблеми використання акумуляторів кінетичної енергії / М. М. Можаровський // Вісник ДААУ. – 1998. – № 2. – С. 55–64.
Аннотация: Як один з варіантів покращення екологічного становища може стати використання гібридних двигунів на транспортник засобах. Такі двигуни являють собою поєднання двигуна внутрішнього згоряння з акумулятором кінетичної енергії (маховиком) і можуть суттєво забезпечити зниження шкідливих викидів в атмосферу, економію пального та більший ресурс самого двигуна. Проблемою залишається створення високоефективного ротора маховика. Використання нових матеріалів (волокнистих композитів) дозволяє створити конструкцію високоенергетичного ротора, але такий ротор повинен мати високі швидкості, що породжує великі аеродинамічні втрати. Розглядаються питання аеродинамічних втрат та коефіцієнту корисної дії роторів маховиків.
The use of hybrid vehicle engines can become one of the alternatives of improving the ecological situation. They are the combination of an internal combustion engine and a kinetic energy accumulator (flywheel) enabling to essentially reduce harmful exhaust emission and increase fuel saving and the engine vehicle life. The creation of a highly efficient flywheel rotor remains the problem still to be solved. The use of new materials (fibrous compounds) makes it possible to ageism a highly efficient rotor possessing high speed characteristics which in its turn result in aerodynamic losses. The problems of aerodynamic losses and efficiency of flywheel rotor efficiency are considered.
Как один из вариантов улучшения экологического состояния может стать использование гибридных двигателей на транспортных средствах. Такие двигатели представляют сочетание двигателя внутреннего сгорания с аккумулятором кинетической энергии (маховиком) и могут существенно обеспечить снижение вредных выбросов в атмосферу, экономию топлива и увеличить ресурс самого двигателя. Проблемой остается создание высокоэффективного ротора маховика. Использование новых материалов (волокнистых композитов) позволяет создать конструкцию высокоэффективного ротора, но такой ротор должен иметь очень высокие скорости, что неизбежно приведет к аэродинамическим потерям. Рассматриваются вопросы аэродинамических потерь и КПД роторов маховиков.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/6891
Располагается в коллекциях:1998, № 2

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
VDAAU_1998_2_55-64.pdf1,18 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет