DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Права, публічного управління та національної безпеки >
Кафедра економічної теорії, інтелектуальної власності та публічного управління >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/7579

Название: Интегрированные маркетинговые коммуникации и их влияние на поведение потребителей
Другие названия: Інтегровані маркетингові комунікації і їх вплив на поведінку споживачів
Integrated marketing communications and its impact on consumer behavior
Авторы: Шумская, Я. Д.
Шумська, Я. Д.
Shumskaya, Ya.
Ключевые слова: интегрированные маркетинговые коммуникации
інтегровані маркетингові комунікації
integrated marketing communications
кластерный анализ
кластерний аналіз
cluster analysis
метод k-средних
метод k-середніх
method k-medium
рынок B2B
ринок В2В
B2B market
выставочная деятельность
виставкова діяльність
exhibition activity
Дата публикации: 2016
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Шумская Я. Д. Интегрированные маркетинговые коммуникации и их влияние на поведение потребителей / Я. Д. Шумская // Інтелектуальна економіка: глобальні тенденції та національні перспективи : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 26 трав. 2016 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2016. – С. 383–391.
Аннотация: В представленной статье проанализировано влияние интегрированных маркетинговых коммуникаций на поведение потребителей. При изучении проблемы была поставлена задача охарактеризовать современное состояние маркетинговых коммуникаций на ОАО «РМЗ», провести анкетирование потребителей по степени удовлетворенности маркетинговыми коммуникациями и на основе полученных данных выполнить кластерный анализ и метод k-средних, на основании чего дать характеристику выделенных сегментов.
У представленій статті проаналізовано вплив інтегрованих маркетингових комунікацій на поведінку споживачів. При вивченні проблеми було поставлено завдання охарактеризувати сучасний стан маркетингових комунікацій на ВАТ «РМЗ», провести анкетування споживачів за ступенем задоволеності маркетинговими комунікаціями і на основі отриманих даних виконати кластерний аналіз і метод k-середніх, на підставі чого дати характеристику виділених сегментів.
In the present article analyzes the impact of integrated marketing communications in consumer behavior. In the study of the problem it was given the task to characterize the current state of marketing communications at OJSC «RMZ» conduct a survey on consumer satisfaction and marketing communications based on the received data to perform cluster analysis and k-means on the basis of which to characterize the isolated segments.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/7579
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
IEHTtaNP_2016_383-391.pdf194,21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет