DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Інформаційних технологій, обліку та фінансів >
Кафедра бухгалтерського обліку, оподаткування та аудиту >
Статті >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/7728

Название: Облік вирахувань з доходу при реалізації готової продукції на промислових підприємствах
Другие названия: Учет вычетов из дохода при реализации готовой продукции на промышленных предприятиях
Accounting deductions from income with sales of finished products for industrial enterprises
Авторы: Куприненко, Н. М.
Kuprynenko, N.
Ключевые слова: реалізація готової продукції
реализация готовой продукции
sales of finished products
процес ціноутворення
процесс ценообразования
the pricing
надання знижки
предоставление скидки
grant of discount
бухгалтерський облік надання знижок
бухгалтерский учет предоставления скидок
record-keeping of grant of discounts
рентабельність реалізації
рентабельность реализации
profitability of realization
Дата публикации: 2017
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет; Рута
Библиографическое описание: Куприненко Н. М. Облік вирахувань з доходу при реалізації готової продукції на промислових підприємствах / Н. М. Куприненко // Облік, аналіз і контроль в умовах сучасних концепцій управління економічним потенціалом і ринковою вартістю підприємства : зб. наук. пр. / ЖНАЕУ. – 2017. – Т. ІV, ч. І. – C. 132–135.
Аннотация: Особливу увагу в статті приділено питанню обліку надання знижок покупцям при реалізації готової продукції. Досліджено головні питання, що виникають при веденні обліку реалізації продукції. Внесено пропозиції щодо вибору системи надання знижок та спрощення процесу ціноутворення, з метою створення сприятливих умов ведення господарської діяльності, розширення клієнтської бази, заохочення постійних клієнтів.
Особое внимание в статье уделено вопросу учета предоставления скидок покупателям при реализации готовой продукции. Исследованы главные вопросы, возникающие при ведении учета реализации продукции. Внесены предложения по выбору системы предоставления скидок и упрощения процесса ценообразования, с целью создания благоприятных условий ведения хозяйственной деятельности, расширение клиентской базы, поощрения постоянных клиентов.
Special attention is paid to keeping the article discounts to buyers at the sale of finished products. Studied the main issues that arise in the management of the account sales. The suggestions concerning the choice of discounts and simplify the pricing process, in order to create favorable conditions for business activities, expansion of the customer base, encouraging repeat customers.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/7728
ISBN: 978-617-581-210-5
Располагается в коллекциях:Статті
Статті

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
OAIKVUSK_2017_4-1_132-135.PDF191,52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет