Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Інженерії та енергетики >
Кафедра вищої та прикладної математики >
Матеріали конференцій >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/7741
|
Название: | Компетентнісний підхід і тренінг в процесі навчання математики майбутніх економістів |
Другие названия: | Competence approach and training in the learning process of mathematics of future economists Компетентностный подход и тренинг в процессе обучения математике будущих экономистов |
Авторы: | Корнійчук, О. Е. Korniychuk, O. Корнейчук, Е. Э. |
Ключевые слова: | компетентність competence компетентность тренінг з математики training on mathematics тренинг по математике спеціаліст specialist специалист |
Дата публикации: | 2008 |
Издатель: | Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» |
Библиографическое описание: | Корнійчук О. Е. Компетентнісний підхід і тренінг в процесі навчання математики майбутніх економістів / О. Е. Корнійчук // Дванадцята Міжнар. наук. конф. ім. акад. М. Кравчука : матеріали конф., 15–17 трав. 2008 р. – К. : Задруга, 2008. – Ч. 2. – С. 227. |
Аннотация: | Одним із шляхів оновлення змісту освіти, його узгодження з сучасними потребами суспільства є орієнтація навчальних програм на компетентнісний підхід і на створення ефективних механізмів його запровадження. Компетентність – це результат освіти, який не обмежується лише якістю знань. Одним із критеріїв оцінки стає освіченість, що виявлена в особистісних характеристиках спеціаліста. One way to update the content of education and its alignment with the needs of modern society is the focus of training programs for competency approach and to create effective mechanisms for its implementation. Competence – is the result of education is not limited to the quality of knowledge. One of the evaluation criteria is education, which was found in the personal characteristics of a specialist. Одним из путей обновления содержания образования, его согласования с современными потребностями общества является ориентация учебных программ на компетентностный подход и на создание эффективных механизмов его внедрения. Компетентность – это результат образования, не ограничивается только качеством знаний. Одним из критериев оценки становится образованность, обнаруженная в личностных характеристиках специалиста. |
URI: | http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/7741 |
ISBN: | 978-966-432-032-7 |
Располагается в коллекциях: | Матеріали конференцій
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|