|
Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Технологічний >
Кафедра фізичного виховання >
Матеріали конференцій >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/7936
|
Название: | Організаційно-педагогічні умови ефективності фізичного виховання студентів спеціального відділення |
Другие названия: | Организационно-педагогические условия эффективности физического воспитания студентов специального отделения Organizational-pedagogical conditions of efficiency of physical education of students of special separation |
Авторы: | Опанасюк, Ф. Г. Opanasyuk, F. Москаленко, О. А. Москаленко, А. А. Moskalenko, A. Єловець, О. І. Еловец, А. И. Elovets, O. |
Ключевые слова: | рухова активність двигательная активность motor activity спеціальна медична група специальная медицинская группа special medical group спеціальне навчальне відділення специальное учебное отделение special educational separation здоров’я здоровье health студент student |
Дата публикации: | 2016 |
Издатель: | Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара |
Библиографическое описание: | Опанасюк Ф. Організаційно-педагогічні умови ефективності фізичного виховання студентів спеціального відділення / Ф. Опанасюк, О. Москаленко, О. Єловець // Актуальні проблеми фізичного виховання і спорту в сучасних умовах : матеріали регіональної наук.-практ. конф., 21 квіт. 2016 р. – Дніпропетровськ : ДНУ, 2016. – С. 88–91. |
Аннотация: | Система фізичного виховання студентів, що мають відхилення в стані здоров’я та низький фізичний розвиток повинна бути оздоровчою за сутністю, змістом і характером. Основне місце в цьому процесі повинні відігравати освітньо-виховні, здоров’язбережувальні та здоров’яформуючі технології навчання. В статті розглянуто результати дослідження стану фізичного виховання студентів спеціального навчального відділення Житомирського національного агроекологічного університету і формування на цій основі системи організаційно-педагогічних умов для впровадження інноваційних педагогічних технологій ефективної фізкультурно-оздоровчої діяльності у навчальному процесі. Система физического воспитания студентов, имеющих отклонения в состоянии здоровья и низкий физическое развитие должна быть оздоровительной по сущности, содержанию и характеру. Основное место в этом процессе должны играть образовательно-воспитательные, здоровьесберегающие и здоровьеформирующие технологии обучения. В статье рассмотрены результаты исследования состояния физического воспитания студентов специального учебного отделения Житомирского национального агроэкологического университета и формирование на этой основе системы организационно-педагогических условий для внедрения инновационных педагогических технологий эффективной физкультурно-оздоровительной деятельности в учебном процессе. System of physical training of students with deviations in health status and low physical development needs being at the essence, content and character. The main place in this process shall be educational, health-keeping and health-forming learning technologies. In the article the results of research on physical education students of special education separation of Zhytomyr national agroecological University and formation on this basis of the system of organizational-pedagogical conditions for implementation of innovative pedagogical technologies for effective sports and recreational activities in the learning process. |
URI: | http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/7936 |
Располагается в коллекциях: | Матеріали конференцій
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|