Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Лісового господарства та екології >
Кафедра екології >
Статті >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/8156
|
Название: | Перспективи використання інформаційно-комунікаційних технологій у дистанційному та змішаному навчанні студентів гуманітарних спеціальностей |
Другие названия: | Перспективы использования информационно-коммуникационных технологий в дистанционном и смешанном обучении студентов гуманитарных специальностей Perspectives of use of information and communication technologies in distance and blended learning of professional training of the students of the Humanities |
Авторы: | Горобець, С. М. Горобец, С. Н. Gorobets, S. Горобець, О. В. Горобец, О. В. Gorobets, O. |
Ключевые слова: | дистанційне навчання дистанционное обучение distance learning змішане навчання смешанное обучение blended learning моделі змішаного навчання модели смешанного обучения blended learning models LMS-платформи LMS-платформы LMS-platform |
Дата публикации: | 2016 |
Издатель: | Інститут інноваційних технологій і змісту освіти |
Библиографическое описание: | Горобець С. М. Перспективи використання інформаційно-комунікаційних технологій у дистанційному та змішаному навчанні студентів гуманітарних спеціальностей / С. М. Горобець, О. В. Горобець // Нові технології навчання / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти. – 2016. – Вип. 89, ч. 2. – С. 85–90. |
Аннотация: | В статті висвітлюється актуальна проблема впровадження дистанційного та змішаного навчання при підготовці студентів гуманітарних спеціальностей ВНЗ. Окреслено проблеми, переваги та недоліки використання таких форм навчання. Розглянуто основні моделі змішаного навчання. Наведено огляд найбільш поширених сучасних LMS-платформ для дистанційного навчання. В статье освещается актуальная проблема внедрения дистанционного и смешанного обучения при подготовке студентов гуманитарных специальностей ВУЗов. Обозначены проблемы, преимущества и недостатки использования таких форм обучения. Рассмотрены основные модели смешанного обучения. Приведен обзор наиболее распространенных современныхLMS-платформ для дистанционного обучения. The article highlights the actual problem of implementation of distance and blended learning in the process of professional training of the students of the Humanities. The problems, advantages and disadvantages ofusing such learning are outlined. The basic models of blended learning are considered. An overview of the most common modern LMS-platform for distance learning is done. |
URI: | http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8156 |
Располагается в коллекциях: | Статті
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|