DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/8581

Название: Маркетингова діяльність в сільськогосподарських обслуговуючих кооперативах
Авторы: Буднік, О. М.
Budnik, O.
Ключевые слова: маркетинг
економічне зростання
підприємство
сільське господарство
Дата публикации: 2017
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Буднік О. М. Маркетингова діяльність в сільськогосподарських обслуговуючих кооперативах / О. М. Буднік // Кооперативні читання: 2017 рік : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 2 верес. 2017 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2017. – С. 197–200.
Аннотация: Економічне зростання та соціальний розвиток нашої держави значною мірою залежать від стану аграрного сектора економіки. У нинішніх умовах господарювання надзвичайно актуальним є питання формування дієвих конкурентоздатних підприємств АПК, заснованих на умовах колективної діяльності і взаємодопомоги. Відтак, стратегічним вектором розвитку сільського господарства має бути стимулювання кооперативного руху на селі як форми організації агробізнесу, що сприятиме формуванню дрібних господарств поряд з великомасштабними на рівних умовах. Крім того, такі форми господарювання здатні отримати ряд суттєвих переваг у випадку, якщо вони використовуватимуть у своїй діяльності маркетингові інструменти.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8581
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Cooperative_2017_197-200.pdf273,63 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет