DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/8582

Название: Концепція маркетингу як інструмент зниження трансакційних витрат в сільськогосподарських кооперативах
Авторы: Власенко, О. П.
Vlasenko, О.
Ключевые слова: аграрне підприємство
підприємство
маркетинг
трансакційні витрати
Дата публикации: 2017
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Власенко О. П. Концепція маркетингу як інструмент зниження трансакційних витрат в сільськогосподарських кооперативах / О. П. Власенко // Кооперативні читання: 2017 рік : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 2 верес. 2017 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2017. – С. 200–204.
Аннотация: Визначено вплив трансакційних витрат на функціонування вітчизняних аграрних підприємств. Обумовлено значення концепції маркетингу як інструменту адаптації сільськогосподарських кооперативів до умов недосконалого інституційного середовища.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8582
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Cooperative_2017_200-204.pdf284,32 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет