Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Технологічний >
Кафедра фізичного виховання >
Статті >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/8663
|
Название: | Теоретичні засади розвитку, проблемні аспекти самореалізації та професійного становлення інтелектуально обдарованих вихованців позашкільних навчальних закладів еколого-натуралістичного напряму |
Другие названия: | Теоретические основы развития, проблемные аспекты самореализации и профессионального становления интеллектуально одаренных воспитанников внешкольных учебных заведений эколого-натуралистического направления Theoretical principles of development, problem aspects of self-realization and professional becoming of the intellectually gifted senior of out-of-school educational establishment of ecological profile |
Авторы: | Шевчук, С. І. Шевчук, С. И. Shevchuk, S. Єловець, О. І. Еловец, А. И. Yelovecz', O. |
Ключевые слова: | інтелектуальна обдарованість интеллектуальная одаренность intellectual giftedness позашкільні навчальні заклади внешкольные учебные заведення out-of-school educational establishments інтелектуально обдарована особистість интеллектуально одаренная личность intellectually gifted personality самореалізація самореализация self-realization професійне становлення профессиональное становление professional becoming |
Дата публикации: | 2017 |
Издатель: | Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді |
Библиографическое описание: | Шевчук С. І. Теоретичні засади розвитку, проблемні аспекти самореалізації та професійного становлення інтелектуально обдарованих вихованців позашкільних навчальних закладів еколого-натуралістичного напряму / С. І. Шевчук, О. І. Єловець // Наук. вісн. Нац. еколого-натуралістичного центру. Сер. Пед. науки. – 2017. – Вип. 4, № 2. – С. 73–89. |
Аннотация: | В статті розкриті поняття «обдарованість» та «інтелектуальна обдарованість старшокласників», а також висвітлена специфіка прояву інтелектуальної обдарованості у дітей старшого шкільного віку. Крім того, розглянуті проблемні аспекти процесу самореалізації та професійного становлення інтелектуально обдарованих старшокласників позашкільних навчальних закладів еколого-натуралістичного профілю. Дані рекомендації педагогам, керівникам гуртків щодо роботи з цією особливою групою учнів. В статье раскрыты понятия «одаренность» и «интеллектуальная одаренность старшеклассников», а также освещена специфика проявления интеллектуальной одаренности у детей старшего школьного возраста. Кроме того, рассмотрены проблемные аспекты процесса самореализации и профессионального становления интеллектуально одаренных старшеклассников внешкольных учебных заведений эколого-натуралистического профиля. Даны рекомендации педагогам, руководителям кружков относительно работы с этой особенной группой учащихся. The article exposes concept of «giftedness» and «giftedness of senior high school students» and deals with the specificity of intellectual giftedness of senior high school students. Problem aspect of self-realization and professional becoming of the intellectually gifted senior high school student of out-of-school educational establishment of ecology profile are also considered in the article. Recommendations to work with this specific group of students are given to the teachers and club leaders. |
URI: | http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8663 |
Располагается в коллекциях: | Статті
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|