DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Технологічний >
Кафедра фізичного виховання >
Статті >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/8663

Название: Теоретичні засади розвитку, проблемні аспекти самореалізації та професійного становлення інтелектуально обдарованих вихованців позашкільних навчальних закладів еколого-натуралістичного напряму
Другие названия: Теоретические основы развития, проблемные аспекты самореализации и профессионального становления интеллектуально одаренных воспитанников внешкольных учебных заведений эколого-натуралистического направления
Theoretical principles of development, problem aspects of self-realization and professional becoming of the intellectually gifted senior of out-of-school educational establishment of ecological profile
Авторы: Шевчук, С. І.
Шевчук, С. И.
Shevchuk, S.
Єловець, О. І.
Еловец, А. И.
Yelovecz', O.
Ключевые слова: інтелектуальна обдарованість
интеллектуальная одаренность
intellectual giftedness
позашкільні навчальні заклади
внешкольные учебные заведення
out-of-school educational establishments
інтелектуально обдарована особистість
интеллектуально одаренная личность
intellectually gifted personality
самореалізація
самореализация
self-realization
професійне становлення
профессиональное становление
professional becoming
Дата публикации: 2017
Издатель: Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді
Библиографическое описание: Шевчук С. І. Теоретичні засади розвитку, проблемні аспекти самореалізації та професійного становлення інтелектуально обдарованих вихованців позашкільних навчальних закладів еколого-натуралістичного напряму / С. І. Шевчук, О. І. Єловець // Наук. вісн. Нац. еколого-натуралістичного центру. Сер. Пед. науки. – 2017. – Вип. 4, № 2. – С. 73–89.
Аннотация: В статті розкриті поняття «обдарованість» та «інтелектуальна обдарованість старшокласників», а також висвітлена специфіка прояву інтелектуальної обдарованості у дітей старшого шкільного віку. Крім того, розглянуті проблемні аспекти процесу самореалізації та професійного становлення інтелектуально обдарованих старшокласників позашкільних навчальних закладів еколого-натуралістичного профілю. Дані рекомендації педагогам, керівникам гуртків щодо роботи з цією особливою групою учнів.
В статье раскрыты понятия «одаренность» и «интеллектуальная одаренность старшеклассников», а также освещена специфика проявления интеллектуальной одаренности у детей старшего школьного возраста. Кроме того, рассмотрены проблемные аспекты процесса самореализации и профессионального становления интеллектуально одаренных старшеклассников внешкольных учебных заведений эколого-натуралистического профиля. Даны рекомендации педагогам, руководителям кружков относительно работы с этой особенной группой учащихся.
The article exposes concept of «giftedness» and «giftedness of senior high school students» and deals with the specificity of intellectual giftedness of senior high school students. Problem aspect of self-realization and professional becoming of the intellectually gifted senior high school student of out-of-school educational establishment of ecology profile are also considered in the article. Recommendations to work with this specific group of students are given to the teachers and club leaders.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8663
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
VNTNC_2017_4_2_73-89.pdf215,49 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет