Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Технологічний >
Кафедра фізичного виховання >
Статті >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/8684
|
Название: | Особливості педагогічного контролю у спорті |
Другие названия: | Особенности педагогического контроля в спорте Features of pedagogic control in sport |
Авторы: | Крук, М. З. Крук, Н. З. Kruk, M. Денисовець, А. П. Денисовец, А. П. Denysovets, A. |
Ключевые слова: | педагогічний процес педагогический процесс pedagogical process фізична підготовленість физическая подготовленность physical fitness рухові здібності двигательные способности motor ability фізичне навантаження физическая нагрузка physical activity тренер trainer спортсмен athlete |
Дата публикации: | 2018 |
Издатель: | Житомирський державний університет імені Івана Франка |
Библиографическое описание: | Крук М. З. Особливості педагогічного контролю у спорті / М. З. Крук, А. П. Денисовець // Біологічні дослідження – 2018 : зб. наук. пр. / Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. – Житомир : Рута, 2018. – С. 409–411. |
Аннотация: | Основна мета педагогічного контролю у спорті полягає у виявленні адекватних, педагогічно спрямованих впливів та їх ефектів запланованим результатам. Ефективність навчально-тренувальної діяльності багато в чому обумовлена використанням засобів і методів контролю, як інструменту керування, що дозволяє здійснювати взаємозв'язок між тренером та спортсменом і на цій основі підвищувати рівень підготовленості і функціональних можливостей найважливіших систем організму. Основная цель педагогического контроля в спорте заключается в выявлении адекватных, педагогически направленных воздействий и их эффектов запланированным результатам. Эффективность учебно-тренировочной деятельности во многом обусловлена
использованием средств и методов контроля, как инструмента управления, позволяет осуществлять взаимосвязь между тренером и спортсменом и на этой основе повышать уровень подготовленности и функциональных возможностей важнейших систем организма. The main objective of pedagogical control in sports is to identify adequate, pedagogically directed effects and their effects on planned results. The effectiveness of training activities is largely due using means and control methods as a management tool that allows to interact with the trainer and the athlete and, on this basis, to increase the level of preparedness and functionality of the most important system of the organization. |
URI: | http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8684 |
ISBN: | 978-617-581-344-7 |
Располагается в коллекциях: | Статті
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|