Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Технологічний >
Кафедра фізичного виховання >
Статті >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/8773
|
Название: | Управління навчальним процесом з фізичного виховання студентів шляхом самооцінки стану здоров’я |
Другие названия: | Управление учебным процессом физического воспитания студентов путем самооценки состояния здоровья Management of physical educational process of students by self-assessment of health status |
Авторы: | Грибан, Г. П. Gryban, G. |
Ключевые слова: | стан здоров’я состояние здоровья health condition самооцінка здоров’я самооценка здоровья health condition self-appraisal критерії критерии criteria рівень здоров’я уровень здоровья health level |
Дата публикации: | 2012 |
Издатель: | Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди |
Библиографическое описание: | Грибан Г. П. Управління навчальним процесом з фізичного виховання студентів шляхом самооцінки стану здоров’я / Г. П. Грибан // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. – 2012. – Вип. 38. – С. 10–14. |
Аннотация: | В статті проведено оцінювання стану здоров’я студентів у процесі навчальної діяльності. Подані критерії самооцінки та характеристики станів здоров’я студентів, що дозволяють студентові визначити рівень стану здоров’я (ідеальний, добрий, задовільний, поганий, дуже поганий). В статье проведено оценивание состояния здоровья студентов в процессе учебной деятельности. Поданы критерии самооценки и характеристики состояния здоровья студентов, которые разрешают студенту определить уровень состояния здоровья (идеальний, хороший, удовлетворительный, плохой, очень плохой). The paper considers the problems of students health estimation under educational process conditions. The author suggests the criteria of selfappraisal and students health condition characteristics that makes it possible to determine the level of students health condition (excellent, good, satisfactory, poor or very bad). |
URI: | http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8773 |
ISSN: | 2312-1548 |
Располагается в коллекциях: | Статті
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|