Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Технологічний >
Кафедра фізичного виховання >
Матеріали конференцій >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/8932
|
Название: | Шляхи активізації ставлення до занять з фізичного виховання студентів спеціального навчального відділення |
Другие названия: | Пути активизации отношения к занятиям по физическому воспитанию студентов специального учебного отделения Ways to intensify the attitude towards physical education classes for students of a special education department |
Авторы: | Денисовець, А. П. Денисовец, А. П. Denysovets, A. |
Ключевые слова: | фізичне виховання физическое воспитание physical education норматив standard спеціальне навчальне відділення специальное учебное отделение pecial educational department рухова активність двигательная активность motor activity студент student |
Дата публикации: | 2014 |
Издатель: | Житомирський державний університет імені Івана Франка |
Библиографическое описание: | Денисовець А. П. Шляхи активізації ставлення до занять з фізичного виховання студентів спеціального навчального відділення / А. П. Денисовець // Студентська спортивна наука – 2014 : зб. наук. пр. IV студ. наук.-практ. конф., 27 трав. 2014 р. / Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. – Житомир : Рута, 2014. – С. 45–48. |
Аннотация: | З метою активізації ставлення студентів з відхиленнями та вадами здоров'я до
навчального процессу з фізичного виховання є контрольні тести і нормативи оцінки
фізичної підготовленості у спеціальному навчальному відділенні. Нормативи не є «догмою» для студентів, а лише орієнтиром і стимулом для покращання власного вихідного рівня фізичної підготовленості. С целью активизации отношения студентов с отклонениями и нарушениями здоровья в
учебном процессе по физическому воспитанию являются контрольные тесты и нормативы оценки
физической подготовленности в специальном учебном отделении. Нормативы не являются «догмой» для студентов, а лишь ориентиром и стимулом для улучшения собственного исходного уровня физической подготовленности. In order to increase the attitude of students with deviations and disabilities to the educational process of physical education is the control tests and assessment standards
physical preparedness in a special training unit. Norms are not «dogma» for students, but only a benchmark and an incentive to improve their own original level of physical fitness. |
URI: | http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8932 |
Располагается в коллекциях: | Матеріали конференцій
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|