DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Періодичні видання >
Вісник ЖНАЕУ >
Архів >
2017, № 2 (62), т. 2 >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/8962

Название: Трансдисциплінарна інтерпретація природи маркетингових досліджень
Другие названия: Transdisciplinary interpretation of nature of marketing researches
Трансдисциплинарная интерпретация природы маркетинговых исследований
Авторы: Volkova, І.
Волкова, И. М.
Ключевые слова: маркетингові дослідження
marketing researches
маркетинговые исследования
трансдисциплінарність
transdisciplinary
трансдисциплинарность
методологія
methodology
методология
парадигма
paradigm
методи дослідження
research methods
методы исследования
науковий дискурс
scientific research
научный дискурс
синергетична платформа
sinergistical platform
синергетическая платформа
Дата публикации: 2017
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Волкова І. М. Трансдисциплінарна інтерпретація природи маркетингових досліджень / І. М. Волкова // Вісник ЖНАЕУ. – 2017. – № 2 (62), т. 2. – С. 31–34.
Аннотация: Розглянуто сутність трансдисциплінарності як принципово нової форми здійснення наукових досліджень, що передбачає логічне поєднання міждисциплінарних ресурсів, методів та підходів в єдину методологічну парадигму. Визначено роль та доцільність використання трансдисциплінарного підходу щодо інтерпретації природи маркетингових досліджень. З точки зору економіки знань, обґрунтовано ключові позиції системи знань в структурі нематеріальних активів суб’єктів господарювання. Представлено трансдисциплінарну класифікацію методів маркетингових досліджень з урахуванням не лише специфічних методів дослідження, а й загальнонаукових та методів окремих дисциплін. Ідентифіковано сукупність принципів здійснення маркетингових досліджень як невід’ємної складової сучасних наукових досліджень.
Essence of transdisciplinary is considered as fundamentally new form of realization of scientific researches that envisages logical combination of interdisciplinary resources, methods and approaches in methodological paradigm. The role and expediency of the use of transdisciplinary approach are certain in relation to interpretation of nature of marketing researches. From the point of view of economy of knowledge key positions of the system of knowledge are reasonable in the structure of non-material assets of subjects of the enterprise. Transdisciplinary classification of methods of marketing researches is presented taking into account not only specific methods research but also scientific and methods of separate disciplines. Totality of principles of realization of marketing researches is identified as an inalienable constituent of modern scientific researches.
Рассмотрена сущность трансдисциплинарности как принципиально новой формы научных исследований, которая предполагает логическое объединение междисциплинарных ресурсов, методов и подходов в единую методологическую парадигму. Определена роль и необходимость использования трансдисциплинарного подхода к интерпретации природы маркетинговых исследований. С точки зрения экономики знаний, обоснованы ключевые позиции системы знаний в структуре нематериальных активов субъектов хозяйствования. Представлена трансдисциплинарная классификация методов маркетинговых исследований с учетом не только специфических методов исследования, но и общенаучных, и методов отдельных дисциплин. Идентифицирована совокупность принципов проведения маркетинговых исследований как неотъемлемой составляющей современных научных исследований.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8962
ISSN: 2518-7279
Располагается в коллекциях:2017, № 2 (62), т. 2

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
VZNAEU_2017_2_2_31-34.pdf443,04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет