|
Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Статті >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/9101
|
Название: | Ставлення студентів до впровадження інформаційних технологій у навчальний процесс |
Другие названия: | Attitude of students to the introduction of information technology in the educational process Отношение студентов к внедрению информационных технологий в учебный процесс |
Авторы: | Борисюк, О. Б. Borysyuk, O. Борисюк, А. Б. |
Ключевые слова: | інформаційно-комунікаційні технології information and communication technologies информационно-коммуникационные технологии навчальний процесс learning process учебный процесс комп’ютеризація навчального процесу computerization of the educational process компьютеризация учебного процесса студенти students студенты опитування poll опрос комп’ютерні навчальні програми computer training programs компьютерные обучающие программы |
Дата публикации: | 2017 |
Издатель: | Житомирський національний агроекологічний університет |
Библиографическое описание: | Борисюк О. Б. Ставлення студентів до впровадження інформаційних технологій у навчальний процесс / О. Б. Борисюк // Наукові читання – 2017 : наук.-теорет. зб. / ЖНАЕУ, Наук.-інновац. ін-т економіки та агробізнесу. – Житомир : ЖНАЕУ, 2017. – Т. 3. – С. 11–15. |
Аннотация: | Постановка проблеми. В даний час активно здійснюється впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес. Зосередження сучасних технічних засобів навчання сприяє модернізації навчально-виховного процесу, активізує розумову діяльність студентів, сприяє розвитку творчості педагогів, дозволяють проводити дистанційне навчання, розвивають систему безперервної освіти, тим самим підвищуючи ефективність освітнього процесу. Важливою передумовою отримання таких результатів є готовність студентів до використання комп’ютерних технологій навчання в процесі професійної підготовки. Formulation of the problem. At present, the implementation of information and communication technologies in the educational process is actively being implemented. Concentration of modern technical means of teaching contributes to the modernization of the educational process, activates the mental activity of students, promotes the development of creativity of teachers, allows for distance learning, develop a system of continuous education, thereby increasing the efficiency of the educational process. An important prerequisite for obtaining such results is the readiness of students to use computer technology training in the process of training. Постановка проблемы. В настоящее время активно осуществляется внедрение информационно-коммуникационных технологий в образовательный процесс. Сосредоточение современных технических средств обучения способствует модернизации учебно-воспитательного процесса, активизирует умственную деятельность студентов, способствует развитию творчества педагогов, позволяют проводить дистанционное обучение, развивают систему непрерывного образования, тем самым повышая эффективность образовательного процесса. Важной предпосылкой получения таких результатов является готовность студентов к использованию компьютерных технологий обучения в процессе профессиональной подготовки. |
URI: | http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9101 |
Располагается в коллекциях: | Статті
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|