DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Економіки та менеджменту >
Кафедра менеджменту та маркетингу >
Статті >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/9213

Название: Теоретико-методологічні та прикладні аспекти маркетингу сільських територій
Другие названия: Theoretical, methodological and applied aspects of marketing of rural territories
Теоретические и прикладные аспекты маркетинга сельских территорий
Авторы: Кравчук, І. І.
Kravchuk, I.
Кравчук, И. И.
Ключевые слова: маркетинг
marketing
сільські території
rural areas
сельские територии
соціально-економічний ефект
socioecoemic effect
социально-экономический эффект
економічний розвиток
economic development
экономическое развитие
Дата публикации: 2014
Издатель: Полтавська державна аграрна академія
Библиографическое описание: Кравчук І. І. Теоретико-методологічні та прикладні аспекти маркетингу сільських територій / І. І. Кравчук // Наук. пр. Полтавської держ. аграр. акад. Сер. Екон. науки. – 2014. – Вип. 1 (8), т. 1. – С. 195–201.
Аннотация: Визначено актуальність дослідження маркетингу сільських територій в умовах глобалізації агропродовольчого бізнесу, індустріалізації сільського господарства, тотальної урбанізації. Досліджено еволюцію поглядів на територію як на базис існування та соціально-економічного забезпечення людей. Обгрунтовано необхідність використання маркетингових методів, інструментарію та виконання функцій маркетингу в умовах підвищення конкурентоспроможності сільських територій та орієнтації їх розвитку на запити споживача (користувача територіальних благ). Здійснено класифікацію особливостей маркетингу сільських територій та мотивації суб’єктів. Запропоновано комплекс заходів для цільової орієнтації маркетингу сільських територій та напрями фінансового забезпечення.
Determined the relevance of marketing research in rural areas in a globalizing agri-food business, the industrialization of agriculture, urbanization total. The evolution of views on the territory as a basis for the existence of social and economic security of people. The necessity of using marketing methods, tools and implementation of marketing functions in terms of improving the competitiveness of rural areas and focus on their development needs of the consumer (user territorial benefits). Classification characteristics of rural marketing and motivation subjects. A set of measures for target marketing targeting rural areas and financial support.
Определена актуальность исследования маркетинга сельских территорий в условиях глобализации агропродовольственного бизнеса, индустриализации сельского хозяйства, тотальной урбанизации. Исследована эволюция взглядов на территорию как на базис существования и социально-экономического обеспечения людей. Обоснована необходимость использования маркетинговых методов, инструментария и выполнения функций маркетинга в условиях повышения конкурентоспособности сельских территорий и ориентации их развития на запросы потребителя (пользователя территориальных благ). Осуществлена ​​классификация особенностей маркетинга сельских территорий и мотивации субъектов. Предложен комплекс мероприятий для целевой ориентации маркетинга сельских территорий и направления финансового обеспечения.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9213
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Zb_PDAA_2014_1_8_195-201.pdf528,85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет