DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/9287

Название: Маркетингові технології просування органічної продукції
Авторы: Степаненко, Н. І.
Stepanenko, N.
Ключевые слова: індекс споживчої довіри
фінансове благополуччя
комунальні послуги
Дата публикации: 2018
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет; О. О. Євенок
Библиографическое описание: Степаненко Н. І. Маркетингові технології просування органічної продукції / Н. І. Степаненко // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. доп. учасн. VI Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : О. О. Євенок, 2018. – С. 221–226.
Аннотация: Зміни у купівельній поведінці споживачів останнього десятиліття, що відображають зміщення акцентів у перевагах при виборі продуктів харчування та інших товарів широкого вжитку в бік категорії eco-friendly, зумовлено крос-культурністю споживацького мейнстриму з огляду на демографічні, макроекономічні, соціально- екологічні та інституційні детермінанти. Так, мода на екстернальну красу та успішність; турбота про зовнішність, демонстрація прихильності щодо здорового способу життя й захоплення спортом; необхідність зберігати активність й високу активність протягом життя; потреба урізноманітнювати гастрономічні звички; зростання економічної ролі жінок як центру прийняття рішення про купівлю; підвищена увага до збалансованості раціону харчування дітей; попит на спеціальне харчування з боку споживачів із хронічними захворюваннями видозмінюють філософську платформу побудови ієрархічної структури потреб. Враховуючи вказані тренди цілком очевидним є комерційно приваблива перспектива розвитку сектора органічних продуктів, що характеризується такими особливостями: стабільність попиту у періоди економічних спадів та криз; канали збуту відображають нішеву специфіку органічних продуктів і є об’єктивно стійкими з огляду на лояльність цільових споживачів; високий маржинальний прибуток; позитивні прогнози росту ринку органічних продуктів у довго- та середньостроковій перспективі.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9287
ISBN: 978-966-8706-99-8
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Organik_2018_221-226.pdf107,71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет