DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/9842

Название: Маркетинговий аудит діяльності кооперативних підприємств
Авторы: Степаненко, Н. І.
Stepanenko, N.
Волкова, І. М.
Volkova, I.
Ключевые слова: маркетинговий аудит
кооперативне підприємство
стратегічне управління
маркетингова діяльніcть
Дата публикации: 2019
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Степаненко Н. І. Маркетинговий аудит діяльності кооперативних підприємств / Н. І. Степаненко, І. М. Волкова // Кооперативні читання: 2019 рік : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 7 черв. 2019 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2019. – С. 168–172.
Аннотация: У статті з’ясовано сутність і розглянуто питання методичного забезпечення здійснення маркетингового аудиту діяльності кооперативного підприємства. Доведено, що маркетинговий аудит є одним із засобів підвищення конкурентоспроможності підприємства. Проаналізовано інструменти проведення маркетингового аудиту для потреб стратегічного управління підприємством.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9842
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Cooperative_2019_168-172.pdf596,3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет