Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/9910
|
Название: | Пізнавальне мислення в процесах інсайту екологічних рішень |
Авторы: | Ходаківський, Є. І. Khodakivskyi, Ye. Іванюк, О. В. Ivanyuk, O. Плотнікова, М. Ф. Plotnikova, M. Захаріна, О. В. Zakharina, O. Пугачова, Н. С. Pugachova, N. |
Ключевые слова: | екологія екологічне мислення теорія інсайту пізнання |
Дата публикации: | 2019 |
Издатель: | Житомирський національний агроекологічний університет |
Библиографическое описание: | Пізнавальне мислення в процесах інсайту екологічних рішень / Є. І. Ходаківський, О. В. Іванюк, М. Ф. Плотнікова [та ін.] // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. доп. учасн. VII Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : ЖНАЕУ, 2019. – С. 280–286. |
Аннотация: | Теорія пізнання в ноосферному підході акцентує увагу на хвилевих механізмах приймання – передачі мислеобразів. Основні положення теорії ноосферного пізнання та мислення: 1) пізнання – це процес приймання – передачі і переробки людиною інформації із зовнішнього і внутрішнього світів; 2) інформація передається і сприймається за допомогою хвилевих процесів; 3) Всесвіт і внутрішній світ людини мають єдиний ритмодинамічний механізм приймання – передачі сигналів. При цьому сигнали здатні трансформуватися: фізичні – у хімічні – у біоритмічні – у психічні; 4) для здійснення пізнання Світу необхідно діяти в режимах і методиках ритмодинаміки Світу, що відбито в Загальних законах пізнання / збагнення; 5) для успішного здійснення пізнання необхідно реалізувати методичний принцип непорушення гармонії біоритмів людського тіла і мозку (принцип етичного й екологічного імперативу, який відбито в Загальних законах пізнання, позиція – «не зашкодити» природі – зближує та онтологічно зрівнює етику й екологію пізнання); 6) надходження будь-якої інформації у процесі пізнання в канали сприйняття збуджує відповідний хвилевий процес, за допомогою якого інформація передається в мозок. |
URI: | http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9910 |
ISBN: | 978-617-7684-18-2 |
Располагается в коллекциях: | Матеріали конференцій
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|