DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >

Просмотр коллекции по группе - По автору Волкова, І. М.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 15 из 15
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2006Деякі аспекти функціонування молочної промисловості Житомирської областіВолкова, І. М.; Волкова, И. М.; Volkova, I.
2012Ідентифікація сучасних проблем розвитку галузі скотарстваМикитюк, В. М.; Mykytyuk, V.; Волкова, І. М.; Volkova, I.
2013Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності сільськогосподарських обслуговуючих кооперативівВолкова, І. М.; Volkova, І.
2013Кон’юнктура та перспективи світових аграрних ринківВолкова, І. М.; Volkova, І.; Варченко, О. М.; Varchenko, O.; Данкевич, В. Є.; Dankevych, V.; Зінчук, Т. О.; Zinсhuk, T.; Куцмус, Н. М.; Kutsmus, N.; Михайлова, Л. І.; Mikhailovа, L.; Романчук, О. М.; Romanchuk, O.; Скидан, О. В.; Skydan, O.; Cтепаненко, Н. І.; Stepanenko, N.; Усюк, Т. В.; Usyuk, T.
2017Корпоративна соціальна відповідальність як базовий елемент формування маркетингової стратегії органічних підприємствСтепаненко, Н. І.; Stepanenko, N.; Волкова, І. М.; Volkova, I.
2025Маркетингова діяльність підприємстваЗіновчук, В. В.; Zinovchuk, V.; Тарасович, Л. В.; Tarasovych, L.; Буднік, О. М.; Budnik, O.; Ларіна, Я. С.; Larina, Ya.; Волкова, І. М.; Volkova, I.; Степаненко, Н. І.; Stepanenko, N.; Власенко, О. П.; Vlasenko, O.; Лавриненко, С. О.; Lavrynenko, S.; Циганок, В. М.; Tsyhanok, V.; Копитова, І. В.; Kopytova, I.; Швець, Т. В.; Shvets, T.; Лапін, А. В.; Lapin, A.; Николюк, О. М.; Nykolyuk, О.; Віленчук, О. М.; Vilenchuk, O.; Стойко, О. Я.; Stoiko, O.; Черевко, Г. В.; Cherevko, H.; Черевко, І. В.; Cherevko, I.; Зіновчук, Н. В.; Zinovchuk, N.; Ращенко, А. В.; Rashchenko, A.; Тимошенко, М. М.; Tymoshenko, M.; Головач, К. С.; Holovach, K.
2013Маркетингове дослідження переваг споживачів органічної продукціїВолкова, І. М.; Volkova, І.
2019Маркетинговий аудит діяльності кооперативних підприємствСтепаненко, Н. І.; Stepanenko, N.; Волкова, І. М.; Volkova, I.
2016Маркетингові аспекти функціонування ринку органічної продукціїВолкова, І. М.; Volkova, I.
2017Маркетингові дослідження в аграрному секторі економіки: онтологічний підхідВолкова, І. М.; Volkova, I.
2010Роль маркетингових досліджень у міжнародному агробізнесіЗіновчук, В. В.; Зиновчук, В. В.; Zinovchuk, V.; Волкова, І. М.; Волкова, И. М.; Volkova, I.
2012Система маркетингових досліджень обслуговуючих кооперативівВолкова, І. М.; Volkova, І.
2012Теоретико-методологічні засади інноваційного розвитку галузі скотарстваВолкова, І. М.; Volkova, I.; Микитюк, В. М.; Mykytyuk, V.
2011Теоретико-методологічні засади формування маркетингової інформаційної системи сільськогосподарських підприємствВолкова, І. М.; Volkova, І.
2018Формування маркетингових стратегій органічних підприємствВолкова, І. М.; Volkova, I.
Отображение результатов 1 до 15 из 15

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет