DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Економіки та менеджменту >
Кафедра менеджменту та маркетингу >
Підручники, посібники >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/17077

Название: Маркетингова діяльність підприємства
Другие названия: Marketing activities of the enterprise
Авторы: Зіновчук, В. В.
Zinovchuk, V.
Тарасович, Л. В.
Tarasovych, L.
Буднік, О. М.
Budnik, O.
Ларіна, Я. С.
Larina, Ya.
Волкова, І. М.
Volkova, I.
Степаненко, Н. І.
Stepanenko, N.
Власенко, О. П.
Vlasenko, O.
Лавриненко, С. О.
Lavrynenko, S.
Циганок, В. М.
Tsyhanok, V.
Копитова, І. В.
Kopytova, I.
Швець, Т. В.
Shvets, T.
Лапін, А. В.
Lapin, A.
Николюк, О. М.
Nykolyuk, О.
Віленчук, О. М.
Vilenchuk, O.
Стойко, О. Я.
Stoiko, O.
Черевко, Г. В.
Cherevko, H.
Черевко, І. В.
Cherevko, I.
Зіновчук, Н. В.
Zinovchuk, N.
Ращенко, А. В.
Rashchenko, A.
Тимошенко, М. М.
Tymoshenko, M.
Головач, К. С.
Holovach, K.
Ключевые слова: маркетинг
marketing
підприємство
enterprise
екологічний маркетинг
environmental marketing
бізнес-маркетинг
business marketing
ціноутворення
pricing
товарна політика
product policy
логістика
logistics
маркетингова стратегія
marketing strategy
рекламна діяльність
advertising
інтелектуальна власність
intellectual property
страхові послуги
insurance services
Дата публикации: 2025
Издатель: Бук-Друк; Поліський національний університет
Библиографическое описание: Маркетингова діяльність підприємства : навч. посібник / В. В. Зіновчук, Л. В. Тарасович, О. М. Буднік [та ін.] ; за ред. В. В. Зіновчука, Л. В. Тарасович. – 2-ге вид., переробл. і доповн. – Житомир : Бук-Друк, 2025. – 804 с.
Аннотация: У навчальному посібнику здійснено комплексний аналіз понятійно-категоріального апарату маркетингу, детально розглянуто особливості управління та стратегічного планування маркетингової діяльності підприємства. Висвітлено різні види маркетингу, зокрема споживчий, соціальний, бізнес-маркетинг, банківський та страховий. Досліджено основні елементи маркетингового комплексу, включаючи товарну, цінову та комунікаційну політики підприємства, а також особливості функціонування маркетингових каналів розподілу. Окрему увагу приділено сучасним підходам до проведення маркетингових досліджень, аналізу впливу новітніх технологій та цифрових інструментів на маркетингову діяльність, обґрунтовано використання економіко-математичних методів та моделей у прийнятті маркетингових рішень. Цінними є дослідження, що стосуються міжнародної маркетингової діяльності підприємства, особливостей здійснення екологічного маркетингу та маркетингу об’єктів права інтелектуальної власності. Навчальний посібник орієнтований на студентів спеціальності «Маркетинг», здобувачів вищої освіти інших економічних і суміжних спеціальностей, викладачів, аспірантів, докторантів, а також підприємців, практикуючих маркетологів, фахівців агропромислового комплексу та керівників підприємств різних організаційно-правових форм сфер ділової активності.
The textbook provides a comprehensive analysis of the conceptual and categorical apparatus of marketing, and examines in detail the features of management and strategic planning of the enterprise's marketing activities. Various types of marketing are covered, including consumer, social, business, banking and insurance marketing. The main elements of the marketing complex, including product, pricing and communication policies of the enterprise, as well as the peculiarities of the functioning of marketing distribution channels, are studied. Particular attention is paid to modern approaches to marketing research, analysis of the impact of the latest technologies and digital tools on marketing activities, and the use of economic and mathematical methods and models in marketing decision-making is substantiated. The research on the international marketing activities of an enterprise, the peculiarities of environmental marketing and marketing of intellectual property rights are also valuable. The textbook is aimed at students of the speciality «Marketing», higher education students of other economic and related specialities, teachers, postgraduate students, doctoral students, as well as entrepreneurs, practicing marketers, specialists in the agro-industrial complex and managers of enterprises of various organisational and legal forms of business activity.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/17077
ISBN: 978-617-560-242-3
Располагается в коллекциях:Підручники, посібники

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
MDP_2025_804.pdf8,35 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет