DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >

Просмотр коллекции по группе - По автору Тарасович, Л. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 21 до 39 из 39
< назад 
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2013Органічне землеробство як забезпечуюча умова виробництва екологічно чистої сільськогосподарської продукціїТарасович, Л. В.; Tarasovych, L.
2013Особливості планування міжнародного маркетингу аграрних підприємствЗіновчук, В. В.; Zinovchuk, V.; Тарасович, Л. В.; Tarasovych, L.; Костюченко, А. С.; Kostyuchenko, A.
2015Парадигмальний концепт сільської економікиТарасович, Л. В.; Tarasоvych, L.
2013Перспективи імплементації світового досвіду кооперативного маркетингу в практику вітчизняного агробізнесуТарасович, Л. В.; Tarasovych, L.
2010Перспективи розвитку обслуговуючої кооперації у сфері агрохімічного сервісуЗіновчук, В. В.; Зиновчук, В. В.; Zinovchuk, V.; Тарасович, Л. В.; Tarasovych, L.
2016Перспективи розвитку сільської економіки на засадах органічного агровиробництваТарасович, Л. В.; Tarasovych, L.
2010Перспективи розвитку сфери агрохімічного сервісу Житомирської областіТарасович, Л. В.; Tarasovych, L.
2017Ризики на біржовому аграрному ринку: сутність та класифікаціяСлободяник, А. М.; Слободяник, А. Н.; Slobodianyk, A.; Тарасович, Л. В.; Tarasovych, L.
2017Розвиток сільських територій: теоретичний аспектТарасович, Л. В.; Tarasovych, L.
2011Роль маркетингових досліджень у діяльності підприємств агрохімічного сервісуТарасович, Л. В.; Tarasovych, L.
2012Роль сільськогосподарських обслуговуючих агрохімічних кооперативів в агробізнесіТарасович, Л. В.; Tarasovych, L.
2008Роль хімізації в підвищенні ефективності сільськогосподарських угідьТарасович, Л. В.; Tarasovych, L.
2019Сертифікація органічного виробництва у формуванні маркетингових засад розвитку сільської економікиЯремова, М. І.; Yaremova, M.; Тарасович, Л. В.; Tarasovych, L.
2012Сільськогосподарські обслуговуючі кооперативи зі збуту молока: значення та особливості формування складу персоналуЯцкова, А. Д.; Yatskova, A.; Тарасович, Л. В.; Tarasovych, L.
2020Становлення сільської економіки: європейські пріорітети для країн з перехідною економікоюТарасович, Л. В.; Тарасович, Л. В.; Tarasovych, L.
2019Стратегічне маркетингове управління розвитком сільських територійТарасович, Л. В.; Tarasovych, L.; Якимчук, Д. О.; Yakymchuk, D.; Якимчук, Д. А.
2016Стратегічні імперативи розвитку сільських територій та економіки в контексті трансформаційних процесівТарасович, Л. В.; Tarasovych, L.
2018Теоретико-методичні аспекти формування конкурентних переваг суб’єктів сільського підприємництва: призма маркетингуНиколюк, О. М.; Николюк, О. Н.; Nykolyuk, O.; Тарасович, Л. В.; Tarasovych, L.
2017Щодо проблематики підтримки продовольчої безпеки УкраїниЯремова, М. І.; Yaremova, M.; Тарасович, Л. В.; Tarasovych, L.
Отображение результатов 21 до 39 из 39
< назад 

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет