DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >

Просмотр коллекции по группе - По автору Volkova, І.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 6 из 6
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2013Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності сільськогосподарських обслуговуючих кооперативівВолкова, І. М.; Volkova, І.
2013Кон’юнктура та перспективи світових аграрних ринківВолкова, І. М.; Volkova, І.; Варченко, О. М.; Varchenko, O.; Данкевич, В. Є.; Dankevych, V.; Зінчук, Т. О.; Zinсhuk, T.; Куцмус, Н. М.; Kutsmus, N.; Михайлова, Л. І.; Mikhailovа, L.; Романчук, О. М.; Romanchuk, O.; Скидан, О. В.; Skydan, O.; Cтепаненко, Н. І.; Stepanenko, N.; Усюк, Т. В.; Usyuk, T.
2013Маркетингове дослідження переваг споживачів органічної продукціїВолкова, І. М.; Volkova, І.
2012Система маркетингових досліджень обслуговуючих кооперативівВолкова, І. М.; Volkova, І.
2011Теоретико-методологічні засади формування маркетингової інформаційної системи сільськогосподарських підприємствВолкова, І. М.; Volkova, І.
2017Трансдисциплінарна інтерпретація природи маркетингових дослідженьVolkova, І.; Волкова, И. М.
Отображение результатов 1 до 6 из 6

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет