DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
071 – Облік і оподаткування >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/10602

Название: Організація обліку і аналізу адміністративних витрат підприємства
Другие названия: Organization of accounting and analysis of administrative costs of the enterprise
Авторы: Пех, Л. І.
Pech, L.
Ключевые слова: облік
accounting
витрати
costs
адміністративні витрати
administrative costs
управління витратами
cost management
лісове господарство
forestry
аналіз
analysis
Дата публикации: 2020
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Пех Л. І. Організація обліку і аналізу адміністративних витрат підприємства : кваліфікаційна робота : спец. 071 «Облік і оподаткування» / Поліський нац. ун-т, каф. бух. обліку, оподаткування та аудиту ; наук. кер. Малюга Н. М. – Житомир, 2020. – 48 с.
Аннотация: У кваліфікаційній роботі обґрунтовано теоретичні положення та практичні рекомендації щодо удосконалення організації обліку і аналізу адміністративних витрат підприємства лісогосподарських підприємств. Досліджено сучасний стан лісогосподарської галузі та її вплив на систему управління витратами; визначено сутність адміністративних витрат підприємств як економічної категорії та об’єкта обліку; розглянуто організаційно-економічну характеристику діяльності ДП «Новоград-Волинський лісгосп АПК» та стан обліку адміністративних витрат; досліджено аналітичне забезпечення управління адміністративними витратами; розглянуто побудову обліково-аналітичної моделі управління адміністративними витратами за центрами відповідальності Реалії сьогодення свідчать, що в сучасних умовах господарювання актуальною є розробка системи обліку та аналізу нових підходів до ефективного управління адміністративними витратами. В процесі проведеного дослідження нами запропоновано в положенні про преміювання детально прописати найменування підрозділів, професій та посад, які підлягають преміюванню за виконання чи перевиконання відповідних показників, в також доведено необхідність організації обліку адміністративних витрат в розрізі центрів відповідальності.
The qualification work substantiates the theoretical provisions and practical recommendations for improving the organization of accounting and analysis of administrative costs of forestry enterprises. The qualifying work investigated the current state of the forestry industry and its impact on the cost management system; the essence of administrative expenses of enterprises as an economic category and object of accounting is determined; the organizational and economic characteristics of the activity of SE "Novograd-Volynsky forestry of agro-industrial complex" and the state of accounting of administrative expenses are considered; analytical support of administrative expenses management is investigated; the construction of accounting and analytical model of management of administrative costs by centers of responsibility is considered Today's realities show that in modern business conditions it is important to develop a system of accounting and analysis of new approaches to effective management of administrative costs. In the course of the research we proposed to prescribe in detail in the regulations on bonuses the names of departments, professions and positions that are subject to bonuses for performance or overfulfillment of relevant indicators, and also proved the need to account for administrative costs in terms of responsibility centers.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/10602
Располагается в коллекциях:071 – Облік і оподаткування

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Pekh_LI_KR_O_071_2020.pdf920,49 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет