DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
208 – Агроінженерія >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/10621

Название: Розробка системи діагностування несправностей дизельних двигунів з турбонаддувом
Другие названия: Development of a system for diagnosing malfunctions of turbocharged diesel engines
Авторы: Романовський, О. С.
Romanovsky, O.
Ключевые слова: дизельний двигун
diesel engine
несправність
malfunction
модель
model
крутний момент
torque
потік палива
fuel flow
нелінійна модель
nonlinear model
Дата публикации: 2020
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Романовський О. С. Розробка системи діагностування несправностей дизельних двигунів з турбонаддувом : кваліфікаційна робота : спец. 208 «Агроінженерія» / Поліський нац. ун-т, каф. машиновикористання та сервісу технологічних систем ; наук. кер. Куликівський В. Л. – Житомир, 2020. – 28 с.
Аннотация: Дизельний двигун це складна система, яка в процесі функціонування забруднює навколишнє середовище. Суттєве зростання забруднення спостерігається при виникненні несправностей, саме тому необхідно застосовувати бортові системи діагностики, які виявляють несправність на ранніх стадіях. За допомогою методів математичного моделювання розроблені моделі оцінки несправностей, які виникають при функціонуванні дизельних двигунів з турбонадувом. Для опису еволюції всіх станів системи, а саме тиску, температури, швидкості обертання та повітряних потоків, була побудована нелінійна модель поведінки дизельного двигуна. Ця модель була використана під час моделювання в simulin/Matlab завдяки використанню "S_functions". Модель має два входи управління, які є потоком палива і параметр змінної геометрії турбіни Gv та тривожний вхід, яким є крутний момент. Ефективним вдосконаленням системи діагностування дизельних двигунів є використання на першому кроці багатолінійної моделі для проектування багатолінійного фільтра (виявлення несправностей та ізоляційний оцінювач), а потім замінити багатолінійний оцінювач оригінальною нелінійною моделлю. Це вдосконалення дозволяє зменшити кількість лінійних моделей, що наближається до нелінійної моделі, і збільшити частоту змін вхідних сигналів.
A diesel engine is a complex system that pollutes the environment during operation. A significant increase in contamination is observed in the event of malfunctions, which is why it is necessary to use on-board diagnostic systems that detect malfunctions in the early stages. With the help of mathematical modeling methods, models for estimating faults that occur during the operation of turbocharged diesel engines have been developed. To describe the evolution of all states of the system, namely pressure, temperature, speed and air flows, a nonlinear model of the behavior of a diesel engine was built. This model was used during simulation in simulin / Matlab using "S_functions". The model has two control inputs, which are the fuel flow and the variable geometry parameter of the turbine Gv and the alarm input, which is the torque. An effective improvement of the diesel engine diagnostic system is to use a multi-line model in the first step to design a multi-line filter (fault detection and isolation estimator) and then replace the multi-line estimator with the original nonlinear model. This improvement reduces the number of linear models approaching the nonlinear model and increases the frequency of changes in the input signals.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/10621
Располагается в коллекциях:208 – Агроінженерія

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Romanovsky_OS_KR_208_2020.pdf1,71 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет